• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

@margarinkungen

Margarinkungen

Viking Line
Friends Of KS
2-Faktor
Här kan ni som handlat av mig eller som jag köpt av skriva en rad, tveka inte att kontakta mig om det är något ni undrar över.

Henrik
Södertälje 2016-05-11
 

Aarrgghh

Panerai
Pledge Member
2-Faktor
Jag köpte en Speedy av Henrik, aka Margarinkungen. Allt var precis som utlovat och han var dessutom väldigt trevlig både via mail och telefon. Utan tvekan en goodguy! :)
 

mickeheterjag

Cartier
2-Faktor
Träffade Mr Margarin på en lunch för några veckor sedan. Det slutade med att han köpte min Explorer 2 samt tog sig an en moddning utav D1 Landsort.

Mycket trevlig herre, så pass trevlig att jag kanske tom bjuder på lunchen nästa gång
 

HaVet71

Rolex
2-Faktor
En riktigt good Guy utan tvekan, många härliga diskussioner men superproffs i kommunikation och utförande av leverans. Ingen tvekan om rek för good Guy!
 

zippan

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Jag har köpt en klocka på distans av Margarinkungen. Trevlig & tillmötesgående. Snabba puckar.
Rekommendationer!
 

Ruski

Breitling
Köpt ett Jaegerband av Margainkungen. Föredömligt trevlig och smidig affär, med ett bättre snack om klockor som grädde på mosen när vi sågs.
100% GG!
 

Dalomo

Rolex
2-Faktor
Köpt i 60k klassen av Margarinkungen. Inga som helst bekymmer och mycket trevlig pratstund. Samt det lilla extra från hans sida i att paketera fint och se till att det hela blev en trivsam upplevelse.
 

Nicke L

Audemars
2-Faktor
Köpt av @Margarinkungen som lätt får
00343F70-CBC1-4A74-A07B-3A0FF99AFEB9.jpeg

Gör gärna affär med mannen igen!
 

tjoffe

Omega
Köpte en klocka på distans och är helnöjd! Snabb leverans och en riktigt smidig affär. En riktigt pålitlig goodguy . rekomenderas av mig..:jlc:
 

Burnman

Audemars
2-Faktor
Köpt både pennor och Natoband av Margarinkungen. Och dessutom dryftat både det ena och det andra samt rådfrågat kring övrigt klockrelaterat. Alltid trevlig och hjälpsam. Absolut 100% goodguy!! Hoppas vi får fler tillfällen framöver att göra ytterligare affärer tillsammans.
 
Topp