Laddar...
Nymans Ur 1851

Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Goodguy or badguy

Diskussion i 'Goodguys & Badguys' startad av Margarinkungen, 11 maj 2016.

1. Margarinkungen
    Trådstartare

Margarinkungen Stadsbo

Från:
    The block
    Här kan ni som handlat av mig eller som jag köpt av skriva en rad, tveka inte att kontakta mig om det är något ni undrar över.

Henrik
    Södertälje 2016-05-11

2. Aarrgghh

Aarrgghh Bonde

Från:
    Eslöv
    Jag köpte en Speedy av Henrik, aka Margarinkungen. Allt var precis som utlovat och han var dessutom väldigt trevlig både via mail och telefon. Utan tvekan en goodguy! :)

Margarinkungen gillar detta.
  3. rogart-63

rogart-63 Biskop

Från:
    Vettet.
    Fixat straps och hjälpt Mr Henrik Margarinkungen med lite av varje? Mycket trevlig snubbe som är en goodguy ut i fingerspetsarna.

4. mickeheterjag

mickeheterjag Bonde

Från:
    Stockholm
    Träffade Mr Margarin på en lunch för några veckor sedan. Det slutade med att han köpte min Explorer 2 samt tog sig an en moddning utav D1 Landsort.

Mycket trevlig herre, så pass trevlig att jag kanske tom bjuder på lunchen nästa gång

5. HaNi

HaNi Torpare

Från:
    Malmö
    Köpt klocka av Margarinkungen. Inga problem. Good guy.