• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

"Goodguy's" och "badguy's"

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Chrisse

Patek
2-Faktor
Re: "Goodguy's" och "badguy's"

Micke_s sålde mig en Sinn U2 via en mkt smidig affär, klockan är precis som jag hoppats, flera tummar upp för Micke_s
 

Scaramanga

Patek
2-Faktor
Min goodguys lista so far. Ber om ursäkt om jag missat någon, hojta till isåfall.

Micke_s
joh.jonsson
Lodregulator
Dykare
Rille
ErikM
M.L
emilarne
Anthraxabuz - med reservation för stavningen
Seikoman87 har jag nästan gjort affär med och han var ju jättetrevlig så han får vara med också :)
 

Camo00

Patek
Re: Sv: "Goodguy's" och "badguy's"

Genomfört en mycket smidig affär med "ludde28" - trevlig Goodguy! :)
 
Gjorde precis en riktigt smidig affär med 'LilleKurt' och kan rekommendera honom för framtida affärer, handla tryggt med 'LilleKurt'...
 

Chrisse

Patek
2-Faktor
Re: "Goodguy's" och "badguy's"

Naggge är en goodguy.

Möttes upp i Fredags då han jobbar granne med mig, världen är liten.

Smidig affär!!
 

naggge

Panerai
Re: "Goodguy's" och "badguy's"

Chrisse skrev:
Naggge är en goodguy.

Möttes upp i Fredags då han jobbar granne med mig, världen är liten.

Smidig affär!!
Detsamma om Chrisse! Kul att hitta någon i närheten av jobbet. Förhoppningsvis springer vi på varandra igen.
 

Vintage92

Audemars
2-Faktor
Gjort affär med danne10. Rekommenderar honom stark! Han ville ej ha pengarna in på sitt konto, utan ville att jag skulle skänka dem till Barncancerfonden. Underbar gest, stor eloge till dig!
 
V

Viggen

Guest
Har ju glömt att nämna Bluesman. Köpte en Seiko av honom F2F. Bra karl och det var inga konstigheter. Garanterat Goodguy! :)
 

Bolio

Panerai
Goodguy´s

Köpt av
Miguel A allt ok hur smidig som helst. Kom även med bra råd och tips tack.

Sålt till
Svesam enkelt och bra seriös grymt trevlig
Ninen hur smidigt som helst precis som man vill att en affär ska gå till.

Har ett antal till men de är befinner sig inte på detta forum.

Haft turen att än så länge inte sprungit in i nån Badguy och det har man ju haft denna tråd att delvis tacka för.
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
Har precis genomfört en affär med Camo00!

Trevlig säljare och en kille man kan lita på, i härlig KS-anda! Hoppas jag får möjligheten att sälja fler klockor till denne klockoman :mrgreen:


Föresten, vad sägs om att lägga upp ett google-document som alla kan uppdatera i? För det är lite knepigt att leta bland alla sidor.

Jag kan göra det, men då kan väl någon visa snabbt hur man öppnar ett sånt offentligt google-document?
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp