• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

GP 1966 dual time på hodinkee

Marckus

Panerai
1411498708766


http://www.hodinkee.com/blog/introducing-the-girard-perregaux-1966-dual-time-live-pictures-pricing

Måste säga att Hodinkees variation på artiklar/behandlade fabrikat senaste tiden har varit grymt! Allt från Rolex till MB&F, och nu GP som äntligen får lite uppmärksamhet!

Vad tycker ni om uret? Jag gillar komplikationen och utseendet men tycker att priset känns lite högt med tanke på vad man får för en sådan slant...
 

DrDre

Patek
Har aldrig ägt någon, men överlag gillar jag GP. Ofta fin design. Priset på denna, 27400 usd (vilket väl ger ca 250 tkr i Sverige) gör väl dock att man kanske väljer något annat.
 
Mja, GP gör ju fina klockor, så även denna. Men det är något lite själlöst eller kliniskt över den som lämnar mig ganska oberörd.
 
  • Like
Reactions: Wii

Molle

Kambei
Moderator
2-Faktor
Skulle hellre ta denna faktiskt.
Coolt dock att lokala tiden kan ändras med knapparna på GP:n.
SBGJ010.png
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
Älskar GP! :D
Sticker ut och har genom åren haft mycket nytänk och gått egna vägar och fortsätter så nu också!
 
Topp