• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Gråa tinningarnas stilla middag

joh.jonsson

Panerai
o-face.gif


Grymt boys!!
 

Johan M

Cartier
Trevligt, och roligt med den kunniga servitrisen. Eller visste ni att hon kunde sin sak redan tidigare? Vad hade hon själv på armen förresten?
 

Zacke

Vacheron
2-Faktor
Var det någon klocka som gick med blodet eller pulsen? I så fall är dom äkta
 

Rozzy

E-3PO
2-Faktor
Ok, flera bilder. Jag gillar fotografering och detta var en pina. Så många vackra klockor, så lite ljus! Det var nästan bäckmörkt nere i källaren. Jag avskyr att använda "blixten" på mobilkameran. But you asked for it, here IT comes! :snaphappy:

Notera den underbart vackra blå urtavlan!
image.jpg


Designen är i princip samtida av Gerald Genta, men här skiljer klockornas ålder nästan 40 år!
image.jpg
image.jpg
 

Zacke

Vacheron
2-Faktor
Ok, flera bilder. Jag gillar fotografering och detta var en pina. Så många vackra klockor, så lite ljus! Det var nästan bäckmörkt nere i källaren. Jag avskyr att använda "blixten" på mobilkameran. But you asked for it, here IT comes! :snaphappy:

Notera den underbart vackra blå urtavlan!
image.jpg


Designen är i princip samtida av Gerald Genta, men här skiljer klockornas ålder nästan 40 år!
image.jpg
image.jpg


Tack för bilderna! Vad är det för ref på dem?
AP'n ser ut som en 5402. PP'n kanske en 5711?
 

Calleb

Breitling
2-Faktor
Otroligt fin kollektion, där skulle man varit med och klämt! En fråga, vilken ref. har den där svarta Daytonan med vita sub dials?
 
Topp