• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Grönt är skönt och det får sommaren att kännas längre...

Molle

Kambei
Moderator
2-Faktor
Riktigt, riktigt bra. För att använda en pretentiös kockterm, glidet och det gröna gifter sig. :D
 

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
Jefligt bra affe! Kul att du snappade upp en fin DD på länk och sen pimpade den ett extra varv
 

Vess1an

IG-88
2-Faktor
Jäkligt bra och sjuukt stekigt!
Denna och Omen's roséguldare med brun tavla är the shit,
Perkele... nu MÅSTE jag accelerera mitt sparande:)
Stort grattis mannen!
 

Enfant Terrible

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
En av de bästa DDcombos jag sett! Sanslöst snygg, snyggaste på länge!
En liten fråga bara vilken är din absoluta favorit bland dina ur?
 

DanielR

Friends of KS
2-Faktor
Jösses vad snyggt! Riktigt riktigt stilrent och korrekt! Jag säger som andra i tråden, fler bilder!
 

Johe

Omega
Obegripligt snyggt! Vilken referens och år är det på klockan? Finns denna tavla att köpa original till flera referenser?
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
En av de bästa DDcombos jag sett! Sanslöst snygg, snyggaste på länge!
En liten fråga bara vilken är din absoluta favorit bland dina ur?

Tackar! Den är helt OK :D, OJ....får jag välja fritt så väljer jag Citizen klockan jag fick av min mor. Om jag ska välja en av Rollarna så blir det min 16750 tror jag .

image.jpg
 

Taxman

Rolex
2-Faktor
Väldigt fin! Härlig kombination med det gröna mot guldet. Särskilt när det är en lite mörkare, djup grön nyans. Grattis till en fin klocka!
 
Topp