• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Graalen.

galácticon

Patek
2-Faktor
Testade graalen idag på KaDeWe i Berlin. Suget minskade inte direkt.
jynubu5u.jpg
 

KMS

Rolex
Snygg! Jäkligt läcker, men för dom pengarna finns det å andra sidan mycket coola dinkor!
 

RobertD

Ingenting
2-Faktor
Snygg! Jäkligt läcker, men för dom pengarna finns det å andra sidan mycket coola dinkor!

Det är lite lustigt det där, att näsan oavsett vilken lite dyrare klocka man lägger upp en bild på så säger någon "för de pengarna finns det mycket bättre/coolare/snyggare/etc. klockor". Men sedan dyker det inte upp några exempel... ;)
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Det är lite lustigt det där, att näsan oavsett vilken lite dyrare klocka man lägger upp en bild på så säger någon "för de pengarna finns det mycket bättre/coolare/snyggare/etc. klockor". Men sedan dyker det inte upp några exempel... ;)
Versionerna utan chrono är bra mycket mer tilltalande i min värld. Synd att de är så stora.
 

KMS

Rolex
Det är lite lustigt det där, att näsan oavsett vilken lite dyrare klocka man lägger upp en bild på så säger någon "för de pengarna finns det mycket bättre/coolare/snyggare/etc. klockor". Men sedan dyker det inte upp några exempel... ;)


Beror väl på att det är högst individuellt vad man tycker är bättre/coolare/snyggare. Det finns ju mer än en klocka i den prisklassen. Personligen tycker jag att det känns bättre/coolare/snyggare/ att ha en kronograf å en dykare var för sig. En vintage BP FF står högre i kurs hos mig. El primero tycker jag är roligare kronografmässig osv.
Sen är dom ju som sagt rätt stora också.

Därmed inte sagt att den inte är cool!:)
 

galácticon

Patek
2-Faktor
Det är lite lustigt det där, att näsan oavsett vilken lite dyrare klocka man lägger upp en bild på så säger någon "för de pengarna finns det mycket bättre/coolare/snyggare/etc. klockor". Men sedan dyker det inte upp några exempel... ;)
Sen är ju smak ganska individuellt - min graal behöver inte vara allas...
 
Topp