• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Gran Turismo 2013 / Halda

hollow123

Rolex
Riktigt roligt event igår. Synd att man körde bil dit då man inte gick många steg innan man blev erbjuden ett nytt glas champagne, så fick nöja mig med ett glas. Mycket fina bilar men skadad som man är så drogs blicken snarare ner mot handlederna på männen där, riktigt bra klockspotting!
Här kommer lite bilder (inga höjdarbilder men det får duga) Compiss kanske kan fylla på med lite bilder han med?
Fick även chansen att prova Halda Race Pilot :nailbiting: , rolig och lite annorlunda klocka med en härlig prislapp på 120k

Stort tack till KS!
Oi0CmoV.jpg

PHMmzrL.jpg

o8JYJfn.jpg

XbGu7zJ.jpg

zo7UbZs.jpg

MtfV0Ts.jpg

Loxy8kF.jpg

4gApiF4.jpg

7quLqIV.jpg

UW4lB43.jpg

nQPrUoG.jpg

uXiBeCp.jpg
 
Det kan man säga. Fanns även lite Bentleys och Porschar som var roliga.
Fick även med prislistan på Lamborghini ifall någon är intresserad? :bag:
Hade gärna sett bilder på Bentley. Dock fattades väl min favorite Bentley Blower. 41/2 liters kompressormatat monster på 21/2 ton. Toppfart över 200 , mekaniska bromsar o ingen servo!
Det var grejer det! Konstigt nog lär över 75% ha överlevt - av bilarna alltså
 

hollow123

Rolex
Hade gärna sett bilder på Bentley. Dock fattades väl min favorite Bentley Blower. 41/2 liters kompressormatat monster på 21/2 ton. Toppfart över 200 , mekaniska bromsar o ingen servo!
Det var grejer det! Konstigt nog lär över 75% ha överlevt - av bilarna alltså

Tog tyvärr ingen bild på dem. Kan höra med polaren som var med :)
 
Topp