• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Gran Turismo Expo Sthlm 2015

Bjudko

Cartier
Såg många klockor på besökarnas handleder idag, någon KS som var där?

12191022_10153652931810767_9157412132201317558_n.jpg


12227034_10153653001880767_6174606515223225050_n.jpg
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Är du alltid sur och grinig på lördagskvällarna? Har för mig att jag bad dig krypa tillbaka ner bakom din sten för en tid sedan.
Det var också en lördag... Tror förresten du skrev att du skulle logga ut för alltid i den tråden. Varför gjorde du inte det?..;-)
 

Yo-han

Troll probationary
Är du alltid sur och grinig på lördagskvällarna? Har för mig att jag bad dig krypa tillbaka ner bakom din sten för en tid sedan.
Det var också en lördag... Tror förresten du skrev att du skulle logga ut för alltid i den tråden. Varför gjorde du inte det?..;-)
Har du mens? Du bad mig krypa bakom en sten? Är du ledsen? Är fingrarna för feta för att skriva på idevices? Jag supportar dig
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Har du mens? Du bad mig krypa bakom en sten? Är du ledsen? Är fingrarna för feta för att skriva på idevices? Jag supportar dig
Nej då.. Jag tyckte du var lika otrevlig när du trollade då som du gör nu. Troll brukar bo under/bakom stenar så därav min uppmaning till dig att krypa tillbaka ner under din sten. Så se så! Ner med dig!!
Tror tom att du blev bannad den gången?! Märkligt att du är tillbaka?
 

Yo-han

Troll probationary
Nej då.. Jag tyckte du var lika otrevlig när du trollade då som du gör nu. Troll brukar bo under/bakom stenar så därav min uppmaning till dig att krypa tillbaka ner under din sten. Så se så! Ner med dig!!
Tror tom att du blev bannad den gången?! Märkligt att du är tillbaka?
Är du ledsen
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Jag blir lite småsur när folk beter sig tråkigt. Förstår inte varför du emellanåt får spelet och sluggar till höger och vänster.
Blir inte gladare av PM som detta @Yo-han
Vad vill du?
image.png
 
  • Like
Reactions: JLW

Tapiren

Cartier
Om tråden inte låses så kan den ju rensas i alla fall...

Jag avnjuter i denna stund morgonkaffet, men snart blir det bilen till gt-mässan.

Ser mest fram mot att få klämma på Jaguars nya XF, och vintage-911:eek:rna hos Porschekklubben.
 
Topp