• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Grand Seiko AD Stockholm?

Kairo

Panerai
Taget från "Hissa eller Dissa en AD, urmakare eller tillverkare - EVIG"-tråden:

Stjärnurmakarna i Sickla, följande samtal utspelar sig mellan mig och en ung expedit:
Jag: Säljer ni Grand Seiko?
Expediten: Seiko ligger där!
Jag: Nja, jag undrade mest om G-r-a-n-d Seiko.
Expediten: Det kan vi ta in till i morgon.
Jag: Really?
Expediten: Ja! Vi kan ta in vad som helst! Rolex, Omega...
Jag: Ledsen, men det tror jag inte.
Expediten: Jodå!
Jag: Jaha, så om jag vill ha en ny Daytona t.ex. så fixar ni det till i morgon?
Expediten: Vi kan ta in allt!
Jag: Bra att veta. God jul!

Så det är Stjärnurmakarna i Sickla som gäller! :D
 

Mforce

Vacheron
2-Faktor
Taget från "Hissa eller Dissa en AD, urmakare eller tillverkare - EVIG"-tråden:



Så det är Stjärnurmakarna i Sickla som gäller! :D

Jag fick faktiskt ett annat intryck i Sickla.
De kunde fixa Grand Seiko om jag ville köpa men hade inga planer på att ta in dem i lager.
Kanske var beroende på vem man pratade med. Han som jag pratade med hade iaf koll på vad det var.
 

Cristian

Rolex
2-Faktor
Jag fick faktiskt ett annat intryck i Sickla.
De kunde fixa Grand Seiko om jag ville köpa men hade inga planer på att ta in dem i lager.
Kanske var beroende på vem man pratade med. Han som jag pratade med hade iaf koll på vad det var.

Stjärnurmakarna i Sickla har varit bra varje gång jag har varit där. Har dock aldrig pratat med någon ung expedit där.
 

Jonulf

Audemars
2-Faktor
Har stjärnurmakarna överhuvudtaget någon AD status för märken över Certina/Oris/Longines? Lustigt att dom kan ta in vad som helst. :p

GS och Ananta Klockmäster Globen som tidigare nämnt för att hålla mig till topic!
 
Topp