• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Grand Seiko High-Beat GMT

Snaxxet

Omega
Hej,

Jag funderar på att sälja min klocka eller byta.

Klockan i fråga är en Grand Seiko High-beat GMT ref. SBGJ001.
Klockan är från Januari 2016. Den är från svensk AD.
Skicket på klockan är bra, men det finns spår av användning då jag har använt den varje dag sen ny.
Det är väldigt svårt att få riktigt bra bilder på klocka (Är usel fotograf) så därför tycker jag att man ska se den IRL.
Så helst f2f Affär. Är det så att du vill ha den skickad så gäller ingen retur om vi inte har kommit överens om något annat.

Klockan är fullset så du får med allt som kommer med från början.
Inner/ytterbox cert hang-tag rispapper etc.

Jag och klockan finns i Stockholm.

Pris: Nu nytt Pris 34.000.- tidigare 35.000.-
Byte: Intresserad av alla förslag så tveka inte att fråga. Bytesvärde 35.000.-

Vid frågor är det bara att PM:a :)

mzQ3G5C.jpg
DokPozW.jpg
wm3zxPE.jpg
EpRqWZp.jpg
AcMzEHv.jpg
TuKni3R.jpg
Hr5B2fb.jpg






Lider av Dyslexi så om något skulle vara felstavat, särskrivet eller osammanhängande så vet ni varför.
 
Senast ändrad:
Topp