• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OHPF Grand Seiko Quartz SBGX059

john b

Rolex
Hej!

Jag säljer en Grand Seiko SBGX059. Svensksåld.
Storleksjusterad av urmakare men oanvänd av mig, jag ser inga märken på den.
Känns onödigt att bara ha den liggande när jag har flera andra quartz-klockor som referens till automatarna.

Den är väldigt fin med benvita tavlan och moderna GS-visarna som är borstade på ovansidan men har polerade fasade kanter. Riktigt riktigt fint polerade ytor. Det som på några bilder ser ut som märken är reflektioner från rispapperet som innerboxen är inslagen i.

Fullset med extra länkbitar och hangtag som anger listpriset 22000 SEK.
Klockan är uttagen 29 okt 2014.
Jag skickar även med en reklampenna från Grand Seiko, i ganska medelmåttig kvalitet.



Bilder:


DSC_8517.jpg

DSC_8506.jpg

DSC_8507.jpg

DSC_8508.jpg

DSC_8509.jpg

DSC_8510.jpg

DSC_8514.jpg





Pris: 12000 SEK inkl rekad frakt.
Klockan finns i Göteborg.


Om inte klockan motsvarar min beskrivning så skicka tillbaka den inom 24 timmar med rekad post så betalar jag tillbaka alles minus dina portokostnader, om klockan vid återkomst är i samma skick som när jag skickade den. Vid F2F ingen retur.


Tack för titten!
mvh
john
 
Topp