• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillbakadragen Grand Seiko SBGA085 (uppdaterat). Ä

Bosse

Friends of KS
P4240849.jpg
Uppdatering: Bytesvägen känns lite trög så jag lägger till säljas som möjlighet, utgångs pris samma som byte, retur enligt ök, f2f i V. Götaland och Halland.
Uppdatering II: Andra
intressanta byten är Mekanisk Sjöö&Sandström eller?

Ladies and Gentlemen,

för att få lite omväxling så tester jag detta:

Vad som finns är en SBGA085 uttagen från AD Klockmäster i Globen mars 2014. Den är i bra skick men inte ny, den används i rotation med andra klockar.
Teknisk så håller den tiden som en Spring Drive, jag har kollat en gång och då gick den +3s på en månad, full PR betyder 74-75 t gångtid, så inga problem där.
Den är nyligen tryck testad OK.
Komplett sätt från AD, dock är en halvlänk sönder.
Bytesvärde: 25`ish

Vad som är intresanten byten är i första hand mekaniska/Spring Drive Grand Seiko
Pengar upp / ner det pratar vi om


Uppdaterar med en lite roligare bild, överst till venstre en flytande frisbee, i mitten en hund på väg i vågorna och till högre en GS
IMG_0792 (1).jpg



//Bosse
 
Senast ändrad:
Topp