• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Grand Seiko SBGT033 Nu 8500:- inkl frakt

Aquaracer2

Ingamay
2-Faktor
Grand Seiko SBGT033.
Limiterad utgåva, detta är nummer 234 av 500. Uttagen 2009, trycktestad och batteribytt i början av 2013.
Mäter 37mm.

faKEKtM.jpg


DSC_4708_zps1864be06.jpg


DSC_4712_zps20bccdcd.jpg


Rber har varit tidigare ägare till denna, så jag lånar de bilderna han använde då jag inte är särskilt bra på att fotografera.
Den har lite hairlines och nagg på ringen mellan 12-13 vilket syns på bild nummer ett.
Förvånansvärt trevlig tyngd i den.

11000:- 8500:-

Alla frågor tas via PM, kladd i tråden undanbedes. Bilder skickas till seriösa intressenter.
Alla affärer kan göras upp F2F i Stockholm, Nynäshamn eller Flemingsberg enligt ÖK.

Inga byten.

Ett antal av mina referenser finns här:
https://klocksnack.se/threads/aquaracer2.10257/

Mvh

Aquaräzer2
 
Topp