• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Grand SEIKO SBGX117

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Världens bästa kvartsdykare köpt ny av mig. Små bruksspår på länk och spänne, något lätt skav under bandhornen. Kanonskick, men inte nyskick.

Kommer med allt den såldes med: hang tag, innerbox, rispaper, ytterbox, protective paperwrap for the outer box, Länkdelar, manual, garanti.

Detta är den enda jag sett utanför USA och de enda bilderna på instagram är från mig. Det säger lite om hur ovanlig den är. :) nypris är USD4100 i USA, 40000kr i Sverige (tror inte den kommit hit ännu dock).

Tar självklart fler bilder om det önskas.


Specs:
movement: 9F61 +-10 seconds/year. Service interval of 50 year (excl battery).
Diameter: 42,7mm excl crown
Height: 13mm
lug to lug: 50mm
Bär storleksmässigt som en SEIKO sumo fast bättre.






Pris: 25000kr, jag kan stå för eventuell frakt. Betalning via swish föredras.

Retur oavsett anledning ska meddelad inom 24h efter mottagande. Pengar tillbaka när klockan är tillbaka i samma skick som den skickades. (Köparen står för returfrakt)

Uppdatering: Har tagit detaljerade bilder på skicket. Finns något LITET skav på boett. PMa för detaljbilder.
 
Topp