• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Grand Seiko..

ScubaKing

Audemars
Är inte så där jätte såld på just Grand Seiko. Tyckte dock denna var lite häftig med sin stora tavla och design. Får jag loss den för 5 lax så slår jag till direkt, vad tycker experterna ;)

13501826_10154003987683598_1072478448072901742_n.jpg
 

Djstrahl

Omega
Den är nog lite för stor för mig. Gillar inte de stora start och stop "tryckarna" heller. Annars snygg! ;)
 

Airman

KS Explorers Club
2-Faktor
Gillar den inte alls. Tavlan känns rörlig, de små subdials placering känns inte så kul. För stor dessutom. Inget för mig.
 

CyberAndre

Cartier
Kan ingen låsa alla Grand Seiko-trådar! Det är alldeles för många frestelser. Snart kommer jag att känna mig tvungen att pröjsa 50 000 kr för en klocka.:D
Ja, jag kan bara konstatera att det var så det blev för mig. Online, man ser dem online och det blir inte lättare när man ser dem i verkligheten. Jag föll för frestelsen och tvingades betala massor för en GS eftersom jag inte längre stod ut att vara utan.:greedy:
Fast....det var värt det! ;)
:gs:
 

Bergaren

Panerai
2-Faktor
Någon som vill bjuda på bilder på sin GS sbgx062? Eller kanske till och med vill sälja sin till mig? Jag är sugen på att se mer bilder på dessa skönheter.
 

-RI-

Patek
2-Faktor
22mm. 51mm lug-to-lug. Mycket trevlig, kan starkt rekommendera den. Dock tycker jag att man bör testa innan köp då jag upplevde claspen som klumpig och tjock. Annars en helt otrolig klocka:) @nöt
 
Topp