• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Gratis katalog CousinsUK

jabla

Sarlacc
För er som skruvar, missa inte chansen till en gratis katalog fraktfritt från CousinsUK.
Fick min idag, över 1000 sidor.

WP_20141215_003.jpg


Beställ här:
https://www.cousinsuk.com/product/free-copy-request-via-the-feedback-button/?code=C38417#select
 

rogart-63

Patek
Försökte lägga till en katalog på min sista order .Och plötsligt stck fraktkostnaden iväg från £11 till £70 . Inte gratis precis . Men beställer man bara katalogen blir fraktkostnaden £11. Konstigt . Så mycket som jag handlat skulle det vara helt gratis när dom ändå skickar allt i en stor låda .
 

eriksson850

Carpe Diem certifierad medlem
2-Faktor
Är Cousins certifierad ?

Nej, men jag har förståt det som att de har sina dealers som kan leverera.


Försökte lägga till en katalog på min sista order .Och plötsligt stck fraktkostnaden iväg från £11 till £70 . Inte gratis precis . Men beställer man bara katalogen blir fraktkostnaden £11. Konstigt . Så mycket som jag handlat skulle det vara helt gratis när dom ändå skickar allt i en stor låda .


Du måste beställa den separat längst upp på sidan där det står "feedback", där väljer du under subject "free catalog" och skriver en liten feedback. Då blir katalogen och frakten gratis.
 

rogart-63

Patek
Nej, men jag har förståt det som att de har sina dealers som kan leverera.





Du måste beställa den separat längst upp på sidan där det står "feedback", där väljer du under subject "free catalog" och skriver en liten feedback. Då blir katalogen och frakten gratis.

Då får vi göra så :) . Trodde man skulle lägga till den i korgen . Så fel det kan bli ibland :oops:
 

tictac62

Cartier
Då får vi göra så :) . Trodde man skulle lägga till den i korgen . Så fel det kan bli ibland :oops:

Tack för det tipset, jag beställde den härom veckan, i onsdags kom den, trodde priserna skulle vara bättre, är ungefär samma priser som Verkmästarna har till Urmakarna. nu är det ju svensk moms som gäller efter årsskiftet. + 5% mot innan. Men det spelar ju inte någon roll för företagare!
 
Topp