• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Grattis alla Frölunda Fans!

par

Patek
2-Faktor
Kul att Frölunda vann, var aldrig riktigt spännande. Känns någonstans sunt för sporten att Skelefteå inte kan vinna "varje år" även om de tar sig till final.
 

Torsten

Vacheron
2-Faktor
nä. men man kanske kan hålla sig till detta decenniet om man ska skryta ;) självklart är det inte fel att ha en anrik historia, men what have you done for me lately!? ;)
Jo, lag som inte vunnit så ofta brukar säga så. Som HV, FHC, Skellefteå osv. Men det kommer en tid när ni inte vinner på 10-20 år ;)
 
D

Deleted member 4412

Guest
Ja ruggigt pinsamt av norrmannen och det förstör helt Frölundas guldfirande. Det som först verkade vara en isolerad händelse av en vilsen isolerad norrman verkar nu vara en vadslagning av flertalet spelare ur truppen. Betydligt värre då Frölunda aktivt tagit avstånd från händelsen..
 
D

Deleted member 4412

Guest
Ska tilläggas att jag inte håller på Frölunda men tycker allt sånt här känns skittrist. Bara förtstör..
 

Hallis

Panerai
2-Faktor
Figren visar klass, precis som vanligt.
image.jpeg


Och nej, jag är ingen supporter av Frölunda. Ska dock sägas att de var klart värda att vinna då de spelar sjukt rolig hockey. Men, hade mitt lag "firat" på detta sätt hade jag skämt ögonen ur mig.
 

willbur

Rolex
2-Faktor
Figren visar klass, precis som vanligt.
image.jpeg


Och nej, jag är ingen supporter av Frölunda. Ska dock sägas att de var klart värda att vinna då de spelar sjukt rolig hockey. Men, hade mitt lag "firat" på detta sätt hade jag skämt ögonen ur mig.

Spännande eftersom bengaler inte smäller utan brinner. Bangers smäller.
 

Hallis

Panerai
2-Faktor
Spännande eftersom bengaler inte smäller utan brinner. Bangers smäller.

Figren är iaf underhållande. Stod bredvid honom i baren kvällen innan en match i höstas. Oklart om alla ponnys är på plats i stallet hela tiden. Han hade varit bofast i NHL om han fokuserade på rätt grejer.
 
Ja ruggigt pinsamt av norrmannen och det förstör helt Frölundas guldfirande. Det som först verkade vara en isolerad händelse av en vilsen isolerad norrman verkar nu vara en vadslagning av flertalet spelare ur truppen. Betydligt värre då Frölunda aktivt tagit avstånd från händelsen..

Intressant! Har du länk till artikel?
 
Att öht göra det är sprängkorkat, men att dessutom välja ett tillfälle när matchen avbrutits pga publikincident och stämningen blivit allmänt uppiskad. Då är man inte ens IQ fiskmås. Ännu mer pinsamt att det inte verkade bara vara en enskild idiot, utan en gruppgrej. Jag läste också att nån sponsor verkade ha varit med och hetsat på också. Undrar vilken sponsor det skulle ha varit?
 
Riktigt korkat gjort av honom.. Och sämre timing kunde han ju inte haft...
Ännu mer hat går givetvis till Wisemen... Att dom har mage att stå och hålla på bredvid Young fellows sektionen... Dom hoppas väl att småbarnen skall tycka dom är coola...

Rykten säger att det pratas internt om att inte tillåta WM supportrar på läktarna längre! Om detta är sant eller bara rykten återstår att se.. Men det vore ett stort lyft för fotbollen.
 
Topp