• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Grattis brorsan!

Ricrob

Patek
Till ditt första "premium-ur! Hur du kunde ha så bra smak och välja så träffsäkert förstår jag inte men jag hoppas att det är det första i raden av många! :D
 

Bilagor

  • image.jpg
    image.jpg
    277.6 KB · Visningar: 588

Ricrob

Patek
Camo00 skrev:

Riktat till mig antar jag, som ställde min 5 sek före hans..? :mrgreen:


leben skrev:
Vackert!

När ska han köpa en plopp?

Vi får väl se!? Han klämde på den med stora ögon och undrade hur man orkar släpa runt på en sådan men det lös tydligt igenom att han var impad och lite avis och tydligen har man ju lite inverkan på karln, trots att man är lillebror! :lol:
 

Ricrob

Patek
Såja, såja.. Måste väl krypa till korset här känner jag och berätta att det tyvärr inte är en present, utan jag har hjälpt honom att välja modell (döh..) och hittat en bra klocka åt honom men det är han själv som betalat kalaset. Jag är student och han är data och systemingenjör, ngn jäfla ordning får det väl ändå vara! :D

@ Bernhard. Han blev jättenöjd med den, trots att glaset som skulle ha bytts innan han hämtade den är restat och blir bytt i januari, så nu säger VI ett slutgiltigt tack! Det går inte att konvertera till safir btw men det för såklart inget, dessutom kostar ett plexi några hundringar och ett safir till cal 16 nästan 6k, så.. ;)

Tyvärr får vi nog vänta på brorsans inträde här, då han som sagt är "data-nisse" men ändå inte gillar att sitta framför datorn, speciellt inte på fritiden men nu har han klivit in med ena foten iaf, så vi får väl se..!
 

NiklasArvid

Mon Mothma
2-Faktor
Snyggt Ricrob, det är så det ska va!!! :D

min o brorsans kompisklockor från några år sen...

Moddade ollech o wajs 2824, LE... 1/2 och 2/2
P1000333.jpg


ursprung
IMGP7139-1.jpg


jag tröttnade dock på plopp-looken o vintagemoddade min o sen sålde den... så sentimental är jag... :D

IMGP0152.jpg
 
Topp