• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Grattis på födelsedagen till mig också :)

Spiken

Breitling
Hallå kamrater,

Idag fyller man 40 år och har fått fina presenter av bla Mor o Far som gav mig en Suunto Core - "All Black", en perfekt arbetsklocka för mig som jobbar som snickare, samt en resa till Ungerns Grand Prix i sommar.
Suunton kommer komplettera Pannan perfekt, Pannan vill jag inte ha på jobbet eftersom jag vet hur mina andra "jobbklockor" ser ut :arghh:.....Stackars Suunto.. :sorry:
IMG_1343.JPG
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Stort Grattis till att du fyllt GUBBE :cigar: ! Trevliga presenter du fick av dina föräldrar... Sunton blir en perfekt jobbar beater :nailbiting:.

Även Paneraien var grymme, klart trevliga klockor!
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Va kul! Nu har vi övergått från paketöppningstrådar till fylla-år trådar. Utan att mena något illa med det så önskar jag dig stort grattis till både de 40 och klockan. Hoppas du har haft en bra dag. :) (en annan sitter kvar på jobbet 01:00 och begriper inte att man bör åka hem:()
 
Topp