Laddar...
Nymans Ur 1851

Johannesens
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Gravera iPhone?

Diskussion i 'Lifestyle' startad av Kairo, 8 februari 2015.

1. Kairo
    Trådstartare

Kairo Friends of KS

Har letat runt lite på nätet angående att gravera min iPhone, men har inte hittat något vettigt ännu. Förutom något företag i Skövde, men det är alldeles för långt bort. Så, har någon koll på någon som graverar saker i Stockholmstrakten? :D

2. SSL

SSL Friends of KS

Från:
    Blåkulla
    I Gamla stan snett mittemot vapiano graverar dom. Oklart om de gör det på en fån dock

3. Holmqvist

Holmqvist Friends of KS

Från:
    Södraste Sverige
    Varför ska du gravera din ajfån?
    Blev nyfiken.

4. gruby

gruby Friends of KS

Nu ger detta svar dig absolut NADA just nu men jag vet ett ställe vid Odenplan där två grabbar kör som tydligen ska vara grymma (min polares flickväns guldbutik använder dem). PMa mig om jag inte postat namnet här senast 23 ikväll ;)

5. Kairo
    Trådstartare

Kairo Friends of KS

Alright, men så länge de graverar metall bör det väl gå bra. Detta sker givetvis på eget bevåg. :D

Impuls. Vill ha en 'personialiserad' iPhone. :)

Jaså, tar de kanske ordrar från privatpersoner? ;)

6. gruby

gruby Friends of KS

Det gör de absolut.

7. EricMcG

EricMcG Friends of KS

Det är väl gratis att få den graverad när man köper den, eller om det bara va ipad. Det kommer ju inte hjälp dig just nu iofs men kanske man kan skicka in den till apple?

8. Wemb

Wemb Friends of KS

Graverad iPhone...?

Är osäker på vart du kan hitta det, men rent spontant så kan du höra med Apple Store.
    Har för mig att det finns en butik i Täby C om du har vägarna förbi.

9. Donkii

Donkii Catch me if you can!

Från:
    Östersund
    Vilken graverare som helst bör utan problem kunna lösa detta.

10. Kairo
    Trådstartare

Kairo Friends of KS

Alltså jag ska ha lite mer än ett namn på baksidan av telefonen, så det kanske är bättre att leta efter någon med en sån där precisionslasergraveringsmaskin-grej? Baksidan är ju av metall, så det borde ju inte vara några problem att lasergravera (terminologi?) den?