• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Gravera iPhone?

Kairo

Panerai
Har letat runt lite på nätet angående att gravera min iPhone, men har inte hittat något vettigt ännu. Förutom något företag i Skövde, men det är alldeles för långt bort. Så, har någon koll på någon som graverar saker i Stockholmstrakten? :D
 

gruby

Pax Vobiscum
2-Faktor
Har letat runt lite på nätet angående att gravera min iPhone, men har inte hittat något vettigt ännu. Förutom något företag i Skövde, men det är alldeles för långt bort. Så, har någon koll på någon som graverar saker i Stockholmstrakten? :D
Nu ger detta svar dig absolut NADA just nu men jag vet ett ställe vid Odenplan där två grabbar kör som tydligen ska vara grymma (min polares flickväns guldbutik använder dem). PMa mig om jag inte postat namnet här senast 23 ikväll ;)
 

Kairo

Panerai
I Gamla stan snett mittemot vapiano graverar dom. Oklart om de gör det på en fån dock
Alright, men så länge de graverar metall bör det väl gå bra. Detta sker givetvis på eget bevåg. :D

Varför ska du gravera din ajfån?
Blev nyfiken.
Impuls. Vill ha en 'personialiserad' iPhone. :)

Nu ger detta svar dig absolut NADA just nu men jag vet ett ställe vid Odenplan där två grabbar kör som tydligen ska vara grymma (min polares flickväns guldbutik använder dem). PMa mig om jag inte postat namnet här senast 23 ikväll ;)
Jaså, tar de kanske ordrar från privatpersoner? ;)
 

EricMcG

Panerai
2-Faktor
Det är väl gratis att få den graverad när man köper den, eller om det bara va ipad. Det kommer ju inte hjälp dig just nu iofs men kanske man kan skicka in den till apple?
 

Wemb

Cartier
Graverad iPhone...?

Är osäker på vart du kan hitta det, men rent spontant så kan du höra med Apple Store.
Har för mig att det finns en butik i Täby C om du har vägarna förbi.
 

Kairo

Panerai
Alltså jag ska ha lite mer än ett namn på baksidan av telefonen, så det kanske är bättre att leta efter någon med en sån där precisionslasergraveringsmaskin-grej? Baksidan är ju av metall, så det borde ju inte vara några problem att lasergravera (terminologi?) den?
 
Topp