• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Gripen

Gripen

Omega
Hög "tid" att lägga in en tråd här. Lämna gärna en kommentar om du handlat med mig! :)
Mvh "Gripen"
 
Senast ändrad:

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Genomfört ett byte med herrn, på plats i Malmö f2f, mycket trevligt snack och inga som helst konstigheter, blir GG i min bok :)
 

St Maxime

KS Explorers Club
Köpt samt bytt/sålt klocka av/till Gripen. Supertrevlig och mkt hjälpsam, fick t.o.m. klockan leverade till den restaurang jag åt lunch :) - via en av Gripens vänner. Rekommenderas absolut!
 

SPW

Cartier
Bytte Klockor i 30-tusenkronorsklassen med Gripen. Klockorna skickades och allt flöt på som det skulle. Jag tvekar inte en sekund att göra affär igen om tillfälle ges. Trevlig som fanken och 100% goodguy!!:angel:
 

Limeee

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Gjorde en bytesaffär Gripen, klockor i 10k-klassen. Allting gick väldigt smidigt! Mycket trevlig och seriös, mina varmaste rekommendationer!
 
Topp