• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Gripenbro.se

Båtkocken

Panerai
2-Faktor
Peta in beställningen i torsdags och hade klockan på måndag och då var det ändå röd dag i fredags och tryggt packat var det så bara positivt här! :)
 

mrt4

Cartier
2-Faktor
Handlat en omega av herrn i fråga.

Utomordentligt nöjd, snabba svar på frågor, snabbt skickat, bra paketerat och klockan är kalasfin!

Mvh Robin
 

Winblad

Breitling
Handlade en 5513 av Peter i måndags(?), Förde över pengar igår, och har nu precis hämtat ut paketet.
Allting som beskrivet, fick även med ett extra natoband. Väldigt lätt att ha och göra med!

Mvh/
 

Ernesto

Patek
2-Faktor
Köpte Rolex Oyster 93150 från Gripenbro. Fel länk kom på posten men han skickade den jag köpte direkt när jag påpekade det, ett mänskligt fel. Stod även för fraktkostnaden tillbaka för den felaktiga länken.

Jag är nöjd.
 

Wemb

Cartier
Köpt en Rolex 16014 från Peter - Extremt lyhörd och svarar snabbt och tydligt på alla frågor.
Rekommenderar varmt, riktigt goodguy!
 

maxmol

Panerai
Köpte en Tudor 7016 av Peter. Inte bara var det en smidig affär utan också en trevlig affär. Handla tryggt för han är 100 % good guy! :)
 
Affär nr 2 avklarad och trots en del "strul" från mitt håll så går Peter ur affären med lysande betyg. Ett stycke Speedy Pro har jag bytt till mig.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Köpt en drömklocka av Peter, ref 16700 i mycket fint skick. Som alltid en mycket trevligt bemötande och raka rör. Alltid trevligt göra affär med Peter. Hoppas han är nöjd med det jag skickade in :) super Good Guy!
 

sweedee

Cartier
Köpte min första Rolex utav denna herre!
Allt gick smidigt och finns inget att klaga över.
Good guy rakt igenom.

Blir mer köp i framtiden!
 

Nicklas.S

Audemars
2-Faktor
Köpt en Rolex för ca 30k. Bra kommunikation, snabbt skickat, väl inslagen och klockan var som beskriven.
Gripenbro är 100 % Good Guy.
 

Jacob

”Kiss me im norwegian”
Moderator
Köpbytt Rolex-länk med Peter. No problemas!
Snabbt skickat och tydliga beskrivningar.
 
Topp