• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Gripenbro

Ricrob

Patek
Jag vill dela med mig av min senaste erfarenhet utav Peter och första av Gripenbro.se. Kikade på sidan och hittade massa trevligt och framförallt en länkbit till min 16613. Den såg sådär ut på bilden vilket fick mig att tveka och efter ett par pm även pruta på den. Inget prut men däremot erbjöd Peter att skicka den till mig för inspektion innan betalning och en arbetsdag senare låg den i lådan. Superfin och passade perfekt, så jag skämdes över prutförsöket (bra pris från början) och swishade över pengarna på studs! Äntligen har jag rätt bilhandlar-häng på bilhandlar-Rollen, tack för det Gripenbro/Peter!

zIMvdFJ.jpg
 

Vintage92

Audemars
2-Faktor
Han är riktigt trevlig! Tjata att han skulle kränga ett mockaband till mig utan Rolexspänne, dock vill han inte sälja utan men tillslut gav han med sig. Vet att även min Speedy pro kommer från honom.

Bara positivt att säga :)
 

wundlander

I know I look great in my Mustache
Slänger in ett länkbitstack till gripenbro jag med. Bra kille! Köpte mig en bit utan guld med samma fina inspektionserbjudande som Ricrob fick. Två tummar upp!
 

Jonaz

Rolex
Bytte till mig en 1601 på en solig mack mellan gbg och uddevalla under trevliga former och helt ok kaffe. :)


iPhone | Tapatalk
 

par

Patek
2-Faktor
Riktigt bra kille! Snabb att svara på mail och snabb att skicka, bara gott att säga om Peter!

Edit: fel GG-tråd:D
 
  • Like
Reactions: JLW

Airman

KS Explorers Club
2-Faktor
Har haft lite grand att göra med Peter och jag inget att klaga på, utan tvärtom. Grymt bra kille.
 
Topp