Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

gripenbro

Diskussion i 'Diskussion' startad av Kalledussin, 25 maj 2015.

1. Kalledussin
    Trådstartare

Kalledussin Torpare

Jag har nu under en vecka försökt få kontakt och bjuda på två klockor, men inte hört att ord från dem. Jag har kontaktat via mail och telefon. Jag undrar om de lever? Har en tragedi inträffat?

Med vänlig hälsning,
    Konsul Deutschland.

2. Tao

Tao Friends of KS

Jag har också skickat mail till honom för en vecka sen, fortfarande inget svar. Dock noterat att nya klockar har lagts upp på hemsidan.

3. Gripenbro.se

Gripenbro.se Företag Forumsponsor

Jag är här :) prova igen skall kolla spamen

Joakim, Guskleto och Savagear114 gillar detta.
  4. Savagear114

Savagear114 Friends of KS

Det brukar gå fort att få svar :)

5. Roffe

Roffe Borgare

Mailade 2 veckor sen, inte fått svar..

6. CaptainOats

CaptainOats Friends of KS

Kolla pm här också

7. Johan S

Johan S Bonde

Från:
    Stockholm
    Jag mailade angående en klocka förut och då mailade jag sista april och fick svar 1a maj. Med tanke på att jag är från Uppsala och van med allt Valborgsfirande måste jag säga att det är mer än godkänt, måste ha blivit något vajsing bara.

8. Tobias Eriksson

Tobias Eriksson Friends of KS

Har också haft problem med svar tidigare men skönt att det verkar lösa sig för dig!

9. snoozarn

snoozarn Friends of KS

Från:
    Stockholm
    Skickade pm här på klocksnack för 1v sen, inte fått svar än. Ger inte så seriöst intryck.

10. vonhall

vonhall Friends of KS

Från:
    Lerum
    Skickade ett mail i fredags och fick svar inom en timma! Riktigt bra i min bok :)

11. Calfen

Calfen Borgare

Från:
    Högalid
    Har alltid fått snabba svar på dumma frågor :)

Gummo gillar detta.
  12. Xalle

Xalle Friends of KS

Är detta en konstruktiv tråd..i mitt tycke nej med tanke på om han lever/tragedi, men jag är kanske korkad ;) ( självklart hoppas jag inte på dödsfall eller tragedi så är det sagt hoppas alla får svar nu!)

13. Richispice

Richispice Friends of KS

Från:
    Stockholm
    Jag gjorde en offertförfrågan för 1-2 veckor sedan och har ännu inte hört något från Gripenbro.se

14. Scaramanga

Scaramanga Friends of KS

Från:
    Norrland
    Tycker att kommunikationen med Gripenbro funkat helt OK.

15. Anders W

Anders W Friends of KS

Från:
    Stockholm
    Jag köpte nyligen en klocka i prisklassen 10-15k från Gripenbro/Peter. Fick svar på mina olika frågor inom 24 timmar. Ett litet missförstånd efter leverans fixades väldigt snabbt och korrekt från Gripenbros sida. Jag är mycket nöjd med min klocka och med själva affären. Har tidigare gjort några affärer med Peter och var mycket nöjd med dem också. Peter är en riktigt Good Guy tycker jag!

16. Gripenbro.se

Gripenbro.se Företag Forumsponsor

Då får jag be om ursäkt om det är så jag missat att svara på något mail.. försöker alltid att svara inom 24 timmar
    oavsett om det är vecka eller helg.

Joakim gillar detta.
  17. Weasel

Weasel Friends of KS

Från:
    Orten
    De affärer jag gjort med Gripenbro och Peter under åren har skötts exemplariskt från hans håll.
    Alltid tydlig och bra kommunikation och han har aldrig tagit mer än 12 timmar på sig att svara mig.
    Top notch!

18. bjrn

bjrn Borgare

Från:
    Stockholm
    Jag har aldrig fått något svar från Peter, men så har jag ALDRIG hört av mig heller:D . Jag har bara hört gott Gripenbro.
    Någon gång har han skrivit i samma trådar och de har alltid varit trevliga inlägg.:D:)

19. Magnus Andersson

Magnus Andersson Borgare

Från:
    Göteborg
    Har mailat lite frågor då och då. Alltid fått snabba svar. Har även ringt, luren plockades upp på andra signalen.

Har inte blivit någon affär vid något tillfälle, men skulle inte tveka om köpläge uppstår.

20. Mekmek

Mekmek Friends of KS

Har handlat en hel del av Peter och det har aldrig varit ett enda problem i kommunikationen. Funkar kanon :)

21. Ako

Ako Biskop

Från:
    Malmö
    Jag sålde en klocka, snabb betaling o inga övriga problem- 100 procent goodguy i min bok.

22. Perra79

Perra79 Torpare

Har bara positivt att säga om gripenbro. Bra och snabb service när jag har haft frågor och affärer.

23. rillesnille

rillesnille Borgare

Från:
    Norrort
    Samma här!

24. galácticon

galácticon Biskop

Vad skönt att vi vet att @gripenbro lever :) Kanske läge att fortsätta diskussionen i hans goodguy-tråd?

Weasel, Andyrew, Clark Kent och 1 annan gillar detta.
Mårtenssons ur Brookfield