• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Grupper på facebook?

Ministern

Founder
2-Faktor
Ok förstår. Då kanske en app för Klocksnack skulle vara en rätt grym grej! Har en kompis som jobbar med just apputveckling för Betsson och han är en av dem bättre.
Sänd ett PM om ni har tankar på att skapa en :)

@daviden har optimerat detta forum för alla användare oavsett enhet. Användningen av en app för detta forum är därför låg,
 

paradis

Audemars
Har ni hittat några intressanta grupper på fb? Det enda som jag har sett är en grupp vid namn "Diver´s Watches". Sen finns det ju sidor för specifika märken och företag som säljer klockor.
image.jpeg
 

JLW

Blanda inte ihop mig med JLC!
2-Faktor
Vänta, pratar ni om gruppen som mest innehåller kärleksförklaringar till 46mm Breitlings och bilder på fakerollar? Brukar få screenshots från den lite då och då, ett plus är ju att underhållningsnivån där är högre än på KS :angel:
 

holma20

Panerai
Vänta, pratar ni om gruppen som mest innehåller kärleksförklaringar till 46mm Breitlings och bilder på fakerollar? Brukar få screenshots från den lite då och då, ett plus är ju att underhållningsnivån där är högre än på KS :angel:
Helt klart underhållande ibland men också sjukt irriterande:) Finns en där som postar 50ggr om dan och svarar på alla inlägg , han vet allt, otroligt ! Sjukt kunnig ........., :l enligt han själv ^^
 

ScubaKing

Audemars
Vänta, pratar ni om gruppen som mest innehåller kärleksförklaringar till 46mm Breitlings och bilder på fakerollar? Brukar få screenshots från den lite då och då, ett plus är ju att underhållningsnivån där är högre än på KS :angel:

Inga som helst kopior är tillåtna i den gruppen jag jag hänvisar till. Dem tas bort direkt. Kan komma upp någon gång om någon frågar om värdering och det visar sig att klockan är falsk direkt, men även dessa trådar tas bort. Sådant händer ju titt som tätt även här på KS. Däremot verkar det finnas en förkärlek för stora Breitlings.
Angående underhållningsnivån kan jag hålla med dig :D
 
  • Like
Reactions: JLW

JLW

Blanda inte ihop mig med JLC!
2-Faktor
Helt klart underhållande ibland men också sjukt irriterande:) Finns en där som postar 50ggr om dan och svarar på alla inlägg , han vet allt, otroligt ! Sjukt kunnig ........., :l enligt han själv ^^

Inga som helst kopior är tillåtna i den gruppen jag jag hänvisar till. Dem tas bort direkt. Kan komma upp någon gång om någon frågar om värdering och det visar sig att klockan är falsk direkt, men även dessa trådar tas bort. Sådant händer ju titt som tätt även här på KS. Däremot verkar det finnas en förkärlek för stora Breitlings.
Angående underhållningsnivån kan jag hålla med dig :D

Ja det låter underhållande i alla fall :D

En vän är alltid snabb på att skicka bilder på allt tok:rolleyes: Jag är inte med i gruppen själv. Men blir lite sugen nu haha!
 

poormans

Rolex
Inga som helst kopior är tillåtna i den gruppen jag jag hänvisar till. Dem tas bort direkt. Kan komma upp någon gång om någon frågar om värdering och det visar sig att klockan är falsk direkt, men även dessa trådar tas bort. Sådant händer ju titt som tätt även här på KS. Däremot verkar det finnas en förkärlek för stora Breitlings.
Angående underhållningsnivån kan jag hålla med dig :D

stora breitling's är ett måste :D:D:D:D
 
  • Like
Reactions: JLW
Topp