• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Grupper på facebook?

Vänta, pratar ni om gruppen som mest innehåller kärleksförklaringar till 46mm Breitlings och bilder på fakerollar? Brukar få screenshots från den lite då och då, ett plus är ju att underhållningsnivån där är högre än på KS :angel:
Är inte Breitling passé? Har fått för mig att det ska vara hublot som gäller nu...
 
  • Like
Reactions: JLW

JLW

Blanda inte ihop mig med JLC!
2-Faktor
Klart du ska gå med :D . In och visa vart skåpet ska stå som man säger ;)

Köp, Sälj och Diskutera Exklusiva Klockor - Facebook
https://www.facebook.com/groups/1384156598509785/

Fan blir svårt att motstå nu ;)

Är inte Breitling passé? Har fått för mig att det ska vara hublot som gäller nu...
Tror att majoriteten i gruppen drömmer om hubbisar men kör på det "second best" :woot:

Jäkla gnäll på Breitling som vanligt. Man kanske borde bumpa "Rolex-hype tråden" :D

Finns brattar som kittlar mina tonsiller! Men dessvärre inte på Facebook :bag::rolleyes:
 

ScubaKing

Audemars
Den ända vettiga som jag är med i är Urban Gentry Watch Club. Ända som jag kan gnälla på är väl att det stundvis är rätt mycket Seiko skx.

Jag är med i den med. En trevlig grupp det med. Även där rätt högt i tak som i den Svenska gruppen. Personligen tycker jag detta med Facebook grupperna är rätt roligt. Man fördriver väldigt snabbt lite tid där när man är inne på Facebook. Att det stundtals är väldigt mycket diskussioner i den Svenska gruppen är inget som jag tycker stör så mycket. Som jag skrev tidigare, lite som TimeToTalk fast på steroider :woot:
 

tdn-dk

Panerai
Danske FB grupper :)

Danske Urtosser
Danske Urtosser - Omega
Danske Urtosser - Vintageure
Danske Urtosser - Divers
Danske Urtosser - Billedsiden
Danske Urtosser - MirkoMærker
Danske Urtosser - Japanske Ure
Danske Urtosser - Teknik Siden
Danske Urtosser - Køb, salg og bytte af ure
Rolex Gruppen
 

ScubaKing

Audemars
För vissa är FB-grupper bäst för andra vanliga forum.

Jag tror aldrig en Facebook grupp kan ta ett forums plats. Det finns så oändligt mycket mer funktioner och finesser i ett forum som detta. Underavdelningar, lätt att hitta poster och en massa andra funktioner.

Jag tror dock grupper kan vara ett roligt komplement för att fördriva tiden när man är inne på Facebook.
 

Code

AKA Vincent B
Jag tycker gruppen på FB är riktigt bra faktiskt. Ok finns lite konstigt folk där , men gjort en del "affärer" med folk på sidan. Finns även seriösa där. Mitt senaste inköp var en Breitling chronomat B13050.1 twotone 18k. Så finns en del seriösa.
 

Bilagor

  • 20160624_201533.jpg
    20160624_201533.jpg
    171.5 KB · Visningar: 77
Topp