• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Gruppo Gamma Vanguard, bronsdykare

Jockinho

Patek
2-Faktor
Behöver något nytt så är du sugen på bronsare kan detta kanske vara något :)
IMG_2648.JPG

En Gruppo Gamma vanguard brons med blå tavla. I fint skick men spår av användning finns ex vid luggarna och mindre på "bezel" men de döljs smidigt av patinan. Patinan utvecklas förövrigt i rask takt, men går alltid avpatineras med tandborste + tandkräm :bookworm:Min är dock naturligt patinerad.

Kommer med resecase, cert, två bronsspännen, två originalläderband och extra skruvar. Det gröna canvasbandet kan jag behålla om köpare vill, dra bort 200kr isf från priset.

Övrig info:
44mm x 54mm x 15 (som en Panerai)
24mm luggar
Mioyta 9015 (håller tiden bra)
Kupat Safirglas
CuSn5 brons
200m WR

IMG_2808.JPG

Två nästkommande bilder när den är avpatinerad...
IMG_2835.JPG
IMG_2837.JPG
IMG_2828.JPG
IMG_2839.JPG

För fler bilder se: https://klocksnack.se/threads/gruppo-gamma-vanguard-bronze-brons-i-budgetformat.75460/

Allt som allt en bronsare för samma pris som mässing. Dvs. passa på om du vill prova materialet samtidigt få en välgjord klocka :)

Pris: 2500kr inklusive frakt.
Byten:
  • Seiko Srp turtle/padi
  • Seiko skx
  • Seiko Sumo
  • Seiko Sun
  • Halios Holotype
  • Precista prs-17
  • CW trident
  • Mikrodykare från Helson etc.
Peng min eller din väg ok. Men max cirka en tusing upp från mig.

Retur: Endast om något är galet eller väldigt felbeskrivet. Vid f2f ingen retur.

Referenser finns i mängder :)

//Jocke
 
Topp