• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Gruppresa till Basel 2017

Oew

Rolex
Jag känner ingen som kan lösa möten så jag är en wannabe. Kan du eller någon annan styra möten så hakar jag gärna på :)
Som jag skrev och även som Tomas nämnde så är det här inget enkelt, och speciellt inte något som man löser åt några andra om man inte verkligen är en stor spelare. Hur än bra du känner något bolag som ställer ut är det högst tveksamt att du får mer än ett par biljetter. Det är en oerhörd konkurrens om biljetterna och det finns många personer som jobbar med klockor som prioriteras.
 

willbur

Rolex
2-Faktor
Som jag skrev och även som Tomas nämnde så är det här inget enkelt, och speciellt inte något som man löser åt några andra om man inte verkligen är en stor spelare. Hur än bra du känner något bolag som ställer ut är det högst tveksamt att du får mer än ett par biljetter. Det är en oerhörd konkurrens om biljetterna och det finns många personer som jobbar med klockor som prioriteras.
Så ingen i tråden är på att åka dit om de inte kommer in på möten?
 
Topp