• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Grymt forum!

Cristian

Rolex
2-Faktor
Hej alla!
Jag blev medlem här för bara några dagar sedan. Blev sjuk och sängliggandes rätt omgående efter det men har inte kunnat släppa paddan. Jag har nog aldrig läst så mycket i ett forum som nu :) och insett hur ignorant jag är vad gäller klockor. Herregud, det finns hur mycket som helst att läsa om. Jag hann med ett köp av en klocka från en medlem här innan jag blev sjuk och är "sjukt" glad över det! (Hade letat efter den klockan) Min digitalklocka fick en automatisk/analog vän i byrålådan :)

Tänkte posta tråden bara för att tacka för ett grymt forum!

Grrr glömde OT i rubriken
 

Cristian

Rolex
2-Faktor
Tog bilden från annonsen.
 

Bilagor

  • image.jpg
    image.jpg
    52 KB · Visningar: 237

Maro

Audemars
Ja här kan man glida in när som när man känner att man har tid:) och det finns alltid något nytt att läsa! Välkommen
 

Ruskprick

Panerai
2-Faktor
Välkommen!
Och japp, forumet är klockrent (pun intended) men också grymt bra rent tekniskt. Har både varit medlem och administrerat ett gäng forum tidigare men det har aldrig fungerat så bra som detta gör. Så går det när man har duktigt folk som daviden bakom rodret :)
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Grattis till en riktigt snygg klocka, och välkommen till världens bästa forum! Det är du och vi andra medlemmar som gör det till vad det är, med bra stöd från ledningen.

mvh
theargonaut
 

joh.jonsson

Panerai
Kan bara ställa mig i ledet, här lär man sig något nytt istortsätt varenda dag! om inte så finns det ögongodis tills man inte orkar hålla ögonen öppna :)

Grymt!


Edit: medlem 1år och 1dag såg jag nu, jäklar va tiden går fort:)
 
Topp