• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Grynkan

Samps

Cartier
Har köpt av Grynkan på distans och har bara gott att säga om honom. Snabbt, trevligt, välpaketerat och allt enlig beskrivning (kanske att det till och med råkade smyga med någon extra strap i paketet :)). 100% Goodguy!
 

Jeser90

Vacheron
2-Faktor
Precis slutfört ett distansbyte med Grynkan. Allt klockrent, kommunikation, beskrivning och leverans. Rekommenderas- med andra ord en Goodguy! :)
 

danne10

Panerai
2-Faktor
Träffade @Grynkan över kaffe och bytte en Speedy mot en Panerai, inga konstigheter, bra kommunikation, trevligt bemötande, inga problem, rekommenderas varmt
 

CptSlow

Rolex
2-Faktor
Sålde en Omega till @Grynkan och är mycket nöjd med affären. Snabb kommunikation och betalning. Det uppstod en liten fråga om saknade länkbitar där jag hade tabbat mig men vi löste det på ett bra sätt. 100% Goodguy!
 

blyton

Cartier
2-Faktor
Sålt en Sjöö Sandström till @Grynkan och skulle definitivt göra affärer igen.
Snabb betalning och bra kommunikation.
Kan rekommenderas varmt....
 

FilipF

Vacheron
2-Faktor
Bytte lite Omegor med herrn.
Flexibelt, trevligt och på alla sätt som det ska vara!

Skulle klart göra det igen om jag får tillfälle.
 

haavjuss

Omega
Har diskuterat affär med grynkan. Vi kom inte överens den här gången men helt klart en bra person att ha att göra med! God ton rakt igenom. Gör gärna affär med grynkan framöver.
 
Topp