• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

GS i Göteborg

Chrisse

Patek
2-Faktor
Man ska hålla si långt undan tanten inne i butiken på Frölunda Torg. Hon skulle inte få jobba i en affär.

Var inne hos henne förra veckan, ifrågasatte varför de inte hade GS (hon blev sur)

Hon är en riktig ruggugla.

Dock informativ och medgörlig om du är i köptagen.
 

_robban

Cartier
2-Faktor
Dom på Frölunda är lite speciella ja, varit där ett par ggr och spanat. Första gången med en vanlig seiko dykare på armen, dom lyfte inte ens på ögonbryna när jag kom in i affären. En annan gång var där med min 5513 på armen och vipps bjöds det på godis och långa utläggningar om bra och dåliga klockor och möten med leverantörer och allt vad det nu var. Trodde alla kunder var lika viktiga jag.
 

Thomas77

Omega
Hon tanten är ju jättetrevlig :)

Ni måste koppla på charmen som vi infödda göteborgare har medfött :cool:

Har man sen en Rolex på armen får man ett gott bemötande i alla klockaffärer ;)
 

Emil

Cartier
Otrevliga säljare, skulle aldrig sätta min fot där igen. varje gång när jag har varit i kontakt med dem har jag blivit illa bemött!
Dem bluffar med servicar också, detta finns det belägg för och inget taget ur luften.
Jag skall inte behöva köpa mig en Rolex för att dem skall försöka vara någorlunda trevliga när jag kommer in, då byter man bara affär istället.
 

TKVF

Panerai
Det finns en tråd för dessa inlägg. hittar den inte nu bara. Men som sagt, det finns en Grand Seiko. Dock ej automat, utan den går på batteri. Kanske inte deras roligaste modell, men tänkte ifall någon kanske gillar att köpa nytt från affären. Slippa beställa via nätet.
 
Topp