Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

GS i Göteborg

Diskussion i 'Diskussion' startad av TKVF, 24 juni 2013.

1. TKVF
    Trådstartare

TKVF Präst

Från:
    Göteborg
    Magnusson i Göteborg har en Grand Seiko. Aldrig sett förut.

2. klockodile

klockodile Friends of KS

Från:
    Gbg
    GS quartz. Finns enligt utsago även på Frölunda Torg:)

3. TKVF
    Trådstartare

TKVF Präst

Från:
    Göteborg
    Man ska hålla si långt undan tanten inne i butiken på Frölunda Torg. Hon skulle inte få jobba i en affär.

4. Chrisse

Chrisse The King of Jesters

Från:
    Göteborg
    Var inne hos henne förra veckan, ifrågasatte varför de inte hade GS (hon blev sur)

Hon är en riktig ruggugla.

Dock informativ och medgörlig om du är i köptagen.

5. _robban

_robban Stadsbo

Från:
    Göteborg
    Dom på Frölunda är lite speciella ja, varit där ett par ggr och spanat. Första gången med en vanlig seiko dykare på armen, dom lyfte inte ens på ögonbryna när jag kom in i affären. En annan gång var där med min 5513 på armen och vipps bjöds det på godis och långa utläggningar om bra och dåliga klockor och möten med leverantörer och allt vad det nu var. Trodde alla kunder var lika viktiga jag.

Seikoman87 gillar detta.
  6. Thomas77

Thomas77 Bonde

Hon tanten är ju jättetrevlig :)

Ni måste koppla på charmen som vi infödda göteborgare har medfött :cool:

Har man sen en Rolex på armen får man ett gott bemötande i alla klockaffärer ;)

7. Emil

Emil Borgare

Otrevliga säljare, skulle aldrig sätta min fot där igen. varje gång när jag har varit i kontakt med dem har jag blivit illa bemött!
    Dem bluffar med servicar också, detta finns det belägg för och inget taget ur luften.
    Jag skall inte behöva köpa mig en Rolex för att dem skall försöka vara någorlunda trevliga när jag kommer in, då byter man bara affär istället.

8. TKVF
    Trådstartare

TKVF Präst

Från:
    Göteborg
    Det finns en tråd för dessa inlägg. hittar den inte nu bara. Men som sagt, det finns en Grand Seiko. Dock ej automat, utan den går på batteri. Kanske inte deras roligaste modell, men tänkte ifall någon kanske gillar att köpa nytt från affären. Slippa beställa via nätet.

9. AndyAnd

AndyAnd Stadsbo

Från:
    Väst
    Jag kommer aldrig sätta min fot där igen pga bemötandet från rugguglan på Frölunda torg...

Emil gillar detta.
Mårtenssons ur Brookfield