• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

GTG, bättre sent än aldrig

ZQT

The Banker
2-Faktor
Jag visade Gavves Jedi för servitrisen sen löste sig allt... Allvarligt!


Kan intyga detta... Jag mötte upp gavve innan och då berättade han om en strategi att kränga på Skurt jedin och jag skulle såklart lira med... Attachéväskan åkte upp på bordet och skurt började klämma på jedin, lite senare kommer servitrisen (som jag rate:ade som en solklar 7,04 (7,51)) och frågar vems dinkan är. Vi pekar på Gavve och hon går iväg och fnittrar... Sen fick inte skurt köpa dinkan... Det är någon aura med jedin...
 

Gavve

Greven
2-Faktor
Kan intyga detta... Jag mötte upp gavve innan och då berättade han om en strategi att kränga på Skurt jedin och jag skulle såklart lira med... Attachéväskan åkte upp på bordet och skurt började klämma på jedin, lite senare kommer servitrisen (som jag rate:ade som en solklar 7,04 (7,51)) och frågar vems dinkan är. Vi pekar på Gavve och hon går iväg och fnittrar... Sen fick inte skurt köpa dinkan... Det är någon aura med jedin...

Varje ord stämmer. Jedin är numera inte till salu



Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
 
Topp