Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

gtg- de som kunde gå var där...

Diskussion i 'Diskussion' startad av meo_swe, 22 juli 2013.

1. meo_swe
    Trådstartare

meo_swe Biskop

Holland, landet med väderkvarnar, braj och skum musiksmak är ett land som gillar att gå också. Det finns ca 350 vierdaagse, alltså fyradagsrsmarscher i Holland, där den mest kända är Vierdaagse Nijnegen. Där går ca 50 000 personer varav 5000 är militär personal.
    Jag och strawberryfields är båda idioter, och går självklart denna marsch. Tyvärr satte fyllan och snygga Holländskor stopp för en samlingsbild, men här är två från mig.

min fot på vägen hem. Stressfraktur och inflammerade senor. Nästa är blir det nog till att träna, och att inte vara först i mål varje dag:p

MKRGG, Bojke, Icaras och 1 annan gillar detta.
  2. Aquaracer2

Aquaracer2 Groda

Från:
    Skärgården
  3. MKRGG

MKRGG Koprolog

Från:
    chokladfabriken
    Mmmmm Nijmegen. Gick några ggr i början av 90-talet när jag var ung, vältränad och hade stridskuk ;)

4. StrawberryFields

StrawberryFields Sir Notalot

Från:
    Jordgubbsranchen
    Hjälp!! Jag är fortfarande kvar i landet, hålls fången av en hollänsk skönhet utanför Amsterdam och bokade idag om min hemresa. Satan vad det är jobbigt med semester och en vacker kvinnlig guide som skyddar mig i stor stadens skumma kvarter. Jag har inget klockrelaterat att komma med just nu...

Bojke och meo_swe gillar detta.
  5. meo_swe
    Trådstartare

meo_swe Biskop

Du får mer än gärna visa bild på damen i fråga. Du saknar ju som sagt både moral och etik... ;-)

6. StrawberryFields

StrawberryFields Sir Notalot

Från:
    Jordgubbsranchen
    Det är sant, det saknas. Ska se ifall jag kan ta en bild då hon iaf har lite kläder på sig. Det var verkligen jätte jobbigt att komma hit efter marschen och inte behöva ha underkläder på sig på 36 timmar ;-)

Mårtenssons ur Brookfield