• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

gtg- de som kunde gå var där...

meo_swe

Audemars
Holland, landet med väderkvarnar, braj och skum musiksmak är ett land som gillar att gå också. Det finns ca 350 vierdaagse, alltså fyradagsrsmarscher i Holland, där den mest kända är Vierdaagse Nijnegen. Där går ca 50 000 personer varav 5000 är militär personal.
Jag och strawberryfields är båda idioter, och går självklart denna marsch. Tyvärr satte fyllan och snygga Holländskor stopp för en samlingsbild, men här är två från mig.

20130713_195937_zpsc6caff92.jpg


min fot på vägen hem. Stressfraktur och inflammerade senor. Nästa är blir det nog till att träna, och att inte vara först i mål varje dag:p

20130721_065647_zps607e1e98.jpg
 

MKRGG

Annie Leibovitz
2-Faktor
Mmmmm Nijmegen. Gick några ggr i början av 90-talet när jag var ung, vältränad och hade stridskuk ;)
 

StrawberryFields

Sir Notalot
Hjälp!! Jag är fortfarande kvar i landet, hålls fången av en hollänsk skönhet utanför Amsterdam och bokade idag om min hemresa. Satan vad det är jobbigt med semester och en vacker kvinnlig guide som skyddar mig i stor stadens skumma kvarter. Jag har inget klockrelaterat att komma med just nu...
 

meo_swe

Audemars
Hjälp!! Jag är fortfarande kvar i landet, hålls fången av en hollänsk skönhet utanför Amsterdam och bokade idag om min hemresa. Satan vad det är jobbigt med semester och en vacker kvinnlig guide som skyddar mig i stor stadens skumma kvarter. Jag har inget klockrelaterat att komma med just nu...

Du får mer än gärna visa bild på damen i fråga. Du saknar ju som sagt både moral och etik... ;-)
 

StrawberryFields

Sir Notalot
Du får mer än gärna visa bild på damen i fråga. Du saknar ju som sagt både moral och etik... ;-)
Det är sant, det saknas. Ska se ifall jag kan ta en bild då hon iaf har lite kläder på sig. Det var verkligen jätte jobbigt att komma hit efter marschen och inte behöva ha underkläder på sig på 36 timmar ;-)
 
Topp