• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

GTG Göteborg 10 februari. Anmälningstråd

B1884

Audemars
2-Faktor
Jag kan berätta att idag har jag ordnat en bra grej. Så jag vill nog säga att detta blir den BÄSTA GTG i Göteborg hittills. Datumet är som sagt bestämt till den 10 februari. Tid och plats och annan info får ni i PM om ni anmäler er till B1884

En sak kan jag säga, det blir trevligt!

Och som tillägg så är vi i nuläget 14st anmälda :)
 

TKVF

Panerai
Hittills är vi typ 14 anmälda. Blir klart den bästa GTG. I Göteborg hittills. Vill Ni vara med så hör av er till B1884.

B1884 kan du ändra rubrik till rätt datum mm?
 

Bruset

Panerai
? Missunnar du oss eller har jag missat nåt internt...?
Hur som haver, ju fler desto trevligare. The more, the merrier.
Ny på KS? Vi lovar dig ett varmt välkomnande och en kväll du aldrig glömmer. Jag kan tänka mig att bjuda på en öl...
/JB
 

TKVF

Panerai
? Missunnar du oss eller har jag missat nåt internt...?
Hur som haver, ju fler desto trevligare. The more, the merrier.
Ny på KS? Vi lovar dig ett varmt välkomnande och en kväll du aldrig glömmer. Jag kan tänka mig att bjuda på en öl...
/JB

Fattar inget :)

Hur som helst så finns det platser kvar. Hoppas några till hakar på och hänger med. De som vet om lite om schemat kan nog gå i god för att det blir en trevlig tillställning. Så skriv upp er bara.
 

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor
Jag är på! :pirate: Jag hoppas att ni har lite koll så ni inte bjuder in vilket löst folk som helst, utan att man måste ha postat lite tidigare. :wtf:
 
Topp