• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

GTG Göteborg! Ostron, champagne och klockor...

TKVF

Panerai
Den 24 augusti kommer ostronöppnings-SM att gå av stapeln på Gothia Towers i Göteborg. Jag tänkte om några vill deltaga, inte på öppningen utan som en liten GTG. Jag känner han som arrangerar detta evenemang, och tänkte att vi tillsammans kunde titta på tävlingarna, titta på varandras klockor, äta ostron och dricka champagne.

Har dragit iväg en fråga om bordsbokning redan, så det är bara att anmäla sig. Finns för övrigt Guinness också att dricka för de som gillar det. Eller, det brukar vara ett mörkt öl med i det hela.

Gå in på http://www.oysteropeningworldcup.com och kolla lite om Ni är mer nyfikna.

Vad tycker herrskapet om det?
 

gruby

Pax Vobiscum
2-Faktor
Sjukt nice! Andra gången jag önskar att jag bode i Götet. När och framförallt varför första gången var har jag glömt... :p
Jävligt schysst initiativ iaf!
 

TKVF

Panerai
Sjukt nice! Andra gången jag önskar att jag bode i Götet. När och framförallt varför första gången var har jag glömt... :p
Jävligt schysst initiativ iaf!
Det är ju en lördag, så det är bara att ordna boende på ett närbeläget hotell. SÄg till om du behöver hjälp med att hitta något bra hotell.
 

TKVF

Panerai
Får lägga upp mer infon. Efter tävlingarna kommer något arrangemang ske på Incontro. Någon som har lust att haka på?
 

David

Bödeln
Det är något för tidigt för att jag ska veta om jag är i landet eller inte, men en intresseanmälan och preliminärbokning kan jag kosta på mig.
 

Joachim

Omega
Känns som en kul grej, reserverar mig för eventuell utlandstjänstgörning bara.
Är med om jag kan med andra ord.
 

Rivalen

Rolex
Låter underbart, men tyvärr an jag inte 24/8. Men trevligt kommer ni att ha det. Det är jag övertygad om.:)
 
U

urinvånaren

Guest
Får lägga upp mer infon. Efter tävlingarna kommer något arrangemang ske på Incontro. Någon som har lust att haka på?


TKVF, en helt annan fråga, alla Göteborgare besitter ju en stor portion humor, men när skall du byta din Avatar?:)

PS: detta är ett skämt och inget personangrepp:)
 
Topp