• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

GTG i Ö-Vik fredag 25/7 - Anmäl dig

Guinness

Cartier
Jag är tyvärr uppbokad sedan länge det datumet, hoppas att det andra blir inställt så kan jag komma;) annars måste jag tyvärr utebli ifrån denna träff:/

Hoppas ni får en riktigt trevlig GTG!

// Gustaf
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
Hmm.. När behövs besked? Vet inte riktigt hur det ser ut med semestern osv då.. Var i landet jag befinner mig..
 

Mkarlsson

Panerai
2-Faktor
Har det lite problematiskt med transport ända dit.. Har någon vägar förbi Östersund är det bara pm'a för en kaffe och lite klocksnack dock!:)
 

Carlton

Cartier
Åker inte norröver för ens i slutet av Augusti, vill gärna delta i framtida gtgs dock. Hoppas det blir fett!
 

Sch0nning

Cartier
Är tyvärr inte uppe till helgen. Ni får ha en trevlig träff, hoppas det dyker upp fler träffar i framtiden som passar bra för mig också.
:)
 

Mkarlsson

Panerai
2-Faktor
Blir också hemma i Ösd.. Lite för krångligt att ta sig dit över dagen. Kör hårt ni som är med!
 
Topp