• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

GTG i Dalarna *livetråden*

Fixoflex

Patek
2-Faktor
Kul att styra upp ett GTG i dalarna innan myggen tar över!:)
Bockbrännarbolmers gula väska ser cigarr och klockvärdig ut!
 

BOTL

Panerai
Hemma nu, blev tyvärr ingen cigarr men nu så.
9y7ege7u.jpg



Ben Bockbrännarbolmers
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Klaart å betatt! På väg hem , från en lyckad Gtg, äntligen fick jag till den. Men det var efter mycket om och men :smug:. Så tack som fan ni som var här, och gjorde den möjlig. Så stort tack till, Davvan, Fryken, BOTL, the judge och Tommytvigg :D riktigt kul att träffas! Tills nästa Gtg, lev som ni lär, party people!

PS: Vi som kunde räkna var där :baby:

 

eriksson850

Carpe Diem certifierad medlem
2-Faktor
Klaart å betatt! På väg hem , från en lyckad Gtg, äntligen fick jag till den. Men det var efter mycket om och men :smug:. Så tack som fan ni som var här, och gjorde den möjlig. Så stort tack till, Davvan, Fryken, BOTL, the judge och Tommytvigg :D riktigt kul att träffas! Tills nästa Gtg, lev som ni lär, party people!

PS: Vi som kunde räkna var där :baby:



Dåligt med öl på gtg´n, eller gäller andra regler i dalarna?! ;)
 

svesam

Rolex
Klaart å betatt! På väg hem , från en lyckad Gtg, äntligen fick jag till den. Men det var efter mycket om och men :smug:. Så tack som fan ni som var här, och gjorde den möjlig. Så stort tack till, Davvan, Fryken, BOTL, the judge och Tommytvigg :D riktigt kul att träffas! Tills nästa Gtg, lev som ni lär, party people!

PS: Vi som kunde räkna var där :baby:



Snyggt styrt, hoppas verkligen jag kan vara med nästa gång!

/Daniel
 
Topp