• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

GTG I Gbg med gratis hockey ikväll

TKVF

Panerai
Jag har typ 30 biljetter till matchen Frölunda - Färjestad ikväll kl 19. Vilka vill med? Vi börjar med ett glas och beundrar våra klockor, därefter går vi på European Trophy.
Pris? Valfri slant till BCF för biljetten (jag kollar inte att ni satt in pengar).
Hör av er nu gubbar! Antingen här eller på sms 0730-269922.
Mvh
Christian
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
F-n va´ nice! Detta måste vara första (och ända?) gången jag önskar att jag bodde i Gbg! ;)
(nej då, Gbg är en trevlig stad...)

Snyggt initiativ, men jag befinner mig ju 30 mil åt fel håll, tyvärr.
Hoppas ni blir ett gång & att ni får trevligt!
 

Jonaz

Rolex
Du bjuder i sann KS-anda menar du?


Höhöhö... Naaaaaii... Men det bjuds på finfin AW med halva priset en våning upp ifrån restaurangen, snudd på bjud mao. Sen får jag varna känsliga. Jag äger ingen breitling längre. Men med lite tur kan jag bjuda på något nyuppackat om posten vill mig väl. Något tooligt i titan hoppas vi på...


iPhone | Tapatalk
 

TKVF

Panerai
Matchen va bra. Första gången min YM va på hockey. Och vinst 5-3 mot Löfbergs Lila. Ha de gott. Å nästa gån. Får fler se till att hänga med.
 
Topp