• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

GTG i Hudiksvall, intresskontroll

Nicbex

Audemars
2-Faktor
Jag bor pga jobb i hudik men har inte så mycket mer än min SMP och Seiko SKX007 att erbjuda ;)
 

Strindberg

Patek
2-Faktor
Jag är på. Alla datum och tider är lika dåliga för mig, bara vi planerar tidigt så får jag klippa i schemat. En fre kväll, och så bokar vi inre rummet på Bell?

Jag har ett par icke-KS-are som kanske vill med, och sedan vet jag att det finns några till här. Några av Gävlegänget kanske kommer upp?
 
  • Like
Reactions: P-A

P-A

Sir Spamalot
Jag är på. Alla datum och tider är lika dåliga för mig, bara vi planerar tidigt så får jag klippa i schemat. En fre kväll, och så bokar vi inre rummet på Bell?

Jag har ett par icke-KS-are som kanske vill med, och sedan vet jag att det finns några till här. Några av Gävlegänget kanske kommer upp?

Låter fint. Du och jag kan väl dra ihop det?
 

Strindberg

Patek
2-Faktor
P-A Vi gört. Jag tror att det bästa är att dra ihop en kärntrupp om typ fyra, spika ett datum då vi kan, och sedan bjuda in.

Bestämma datum demokratiskt brukar vara problematiskt.
 
  • Like
Reactions: P-A

P-A

Sir Spamalot
P-A Vi gört. Jag tror att det bästa är att dra ihop en kärntrupp om typ fyra, spika ett datum då vi kan, och sedan bjuda in.

Bestämma datum demokratiskt brukar vara problematiskt.

Vi kikar på ett datum och bestämmer isf :)


Någon som bor sundsvall, hälsingland, gävla m.m. Är väldigt välkomna.
Kommer ni på någon så tagga dem!
 

TheBear

Omega
2-Faktor
Är det fint väder och hyffsad temperatur så kanske jag ändå lämnat Sundsvall på hojjen, med vägarna förbi hudik :)
 
  • Like
Reactions: P-A
Just ja, du pingade ju mig P-A såg jag i telefonen för 2 dagar sedan :)

Är inte omöjligt att jag är på.. jag inväntar datumet så får jag se.

Jag säger som Nicbex.. har bara en SMP, Seiko 6138-0040 & DS Action att komma med.. men det är ju ölen som är viktigast.. nej förlåt intresset för klockor var det ja.

/T
 

Nicbex

Audemars
2-Faktor
Är det möjligen någon i området som har en Tudor Pelagos? Det skulle göra mig glad, lyckas tydligen aldrig hitta klockan för att prova hur den känns på handleden :)
 

Strindberg

Patek
2-Faktor
Jag o P-A (mest jag, för jag är så kinkig o upptagen) har pratat om början jun. Vad säger panelen om 12 jun lite så där preliminärt?
 
  • Like
Reactions: P-A
Topp