• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

GTG i Linköping, fredag 13/11. Dags att anmäla sig!

Jockinho

Patek
2-Faktor
Absolut! Kanske på länk denna gång. Har dessutom en Seikodykare jag inte tror du ägt sju gånger tidigare.

Requests kan vi ju ta i PM-gruppen, jag hoppas jag hinner fixa den i helgen.

hehe förstår inte vad du menar :D Kul! Jag behöver lite inspiration för vad som ska köpas, för något nytt behöver komma in (kanske går att ordna på gtg:n iof :smug: ):)
 

LS

Panerai
2-Faktor
hehe förstår inte vad du menar :D Kul! Jag behöver lite inspiration för vad som ska köpas, för något nytt behöver komma in (kanske går att ordna på gtg:n iof :smug: ):)
Vore kul med lite affärer på GTGn! Jag är också lite småsugen på nytt. Tillräckligt sugen för att ta ekonomiskt tveksamma beslut i onyktert tillstånd i alla fall :D
@Freddie L sweet med PM grupp, lagom att få till det i helgen så hinner all info ut i god tid. Säg till om jag ska bidra med någon info eller text.
 

Freddie L

Panerai
LS
FreddieL
Virooo
Jockhino
Nöt
Laketwig
Stenman
Chagall
Waedstrom
InFeFe
InFeFes kompis
Jacob
Daytona96
Hooods
Andersglassar
Jonas_
Ramnaam
Nermin Ljutika (prel)

Är det någon som vill komma som inte är med på listan? Eller någon som inte längre vill vara med på listan? PM kommer nog under kvällen.
 

CyberAndre

Cartier
En GTG på skalder och hjältars språk (Öschötska) i hjärtat av Östergyllen!

Var: Linköping.
När: Fredagen 13/11, kl 19.
Hur: Enkelt och flexibelt. Gårdshus. Öl i egen kasche. Hämtpizza. Frivillig utgång framåt kvällen på lämplig lokal.
För vem: Alla välkomna efter föranmälan, även inflyttat folk som pratar konstigt. Har du ett långvarigt horologiskt intresse eller helt enkelt "gillar klockor", kom och häng och kläm!
Anmälan i tråden, detaljer kommer i PM.

Välkomna!
Önskar jag kunde anlända. Men schemat i Sthlm sträcker sig i princip ända fram till semester nästa år.
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
God morgon, Östgöta-bröder!

Rock_N_Ron kan tyvärr inte förgylla er kväll med sin närvaro. Upptagen på annat håll... :cool:
Ha en trevlig fredag & fyll tråden med bilder & historier om era belägringar!
 
Topp