• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

GTG i Manchester..

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Haha nu tar jag min Eriksgata utomlands! Är inbjuden på en GTG i Manchester om några veckor :D frågan är hur faan jag ska bli av med frugan några timmar... Blir nog knepigt :?
 

Fred72

Cartier
Jag har hört att Ryan Giggs, det svinet, är bra på att ta hand om andras fruar :lol: Bor förmodligen fortfarande kvar i Manchester.
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Det är lugnt. Fruar är välkomna de också. Frågan är om mitt lilla hjärta VILL följa med?...;-)
 

P-A

Sir Spamalot
Ser fruar på en GTG med samma skräck i ögonen som en lumpen reunion?
Dvs att de får sitta tysta och lyssna på hur folk maler på om gamla historier! :)
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
P-A skrev:
Ser fruar på en GTG med samma skräck i ögonen som en lumpen reunion?
Dvs att de får sitta tysta och lyssna på hur folk maler på om gamla historier! :)

Det var väl ungefär så jag tolkade frugans min och kroppsspråk nyss när jag föreslog det hela :D
 

max

Dancing Queen
Nån tusing och ett "vore det inte skönt att få shoppa utan att släpa på mig nåra timmar" borde lösa det hela :)
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Haha! Trot eller ej men jag fick nyss ett jakande svar! Tror att det var tidpunkten 12:30 och argumentet att " vi ska ju ändå äta och dricka ngt då" som gjorde susen. Ska bli spännande! Kan man lita på TZ folket?... ;)
 
Topp