• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

GTG i Umeå 13/2. Imorrn smäller det!!

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Fortsätter på min lilla mission att försöka få till en GTG i de städer dit jobbet för mig. På onsdag nästa vecka alltså den 13/2 kommer jag att finnas i Umeå. Kommer troligtvis att ta en bit mat och ganska säkerligen en pilsner på Bishops i centrala Umeå. Någon KS:are som finns i krokarna?
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Re: GTG i Umeå?? Finns det inga KS:are i Umeå?

Men va f.....! :shock:
 

Itson

Omega
Re: Sv: GTG i Umeå?? Finns det inga KS:are i Umeå?

Hej! Jag befinner mig i Umeå, vet även att det finns fler här på forumet dock inga jag har träffat. Du har dock valt en fruktansvärt dålig dag. På onsdag är det Champions League med bl.a. Real - Man U. För egen del kommer kvällen att spenderas med en drös av div olika personer (mestadels studenter) på ett kårhus vid namn Origo.
 

Rber

Audemars
2-Faktor
Re: GTG i Umeå?? Finns det inga KS:are i Umeå?

Sålde en klocka till Umeå som borde ha levererats idag, så visst fan måste det finnas vettiga människor där också!
 

David

Bödeln
Re: GTG i Umeå?? Finns det inga KS:are i Umeå?

Jag tänker inte köra till Umeå bara för att gå på en GTG, där går min gräns.
 

Camo00

Patek
Re: Sv: GTG i Umeå?? Finns det inga KS:are i Umeå?

Det låter som att Du ska hålla Dig till Sthlm-Malmö, RicVin?! :D
 

Ricrob

Patek
Re: GTG i Umeå?? Finns det inga KS:are i Umeå?

Börjar tycka lite synd om dig.. Är det för sent om jag åker från sjöstan nu..? :lol:
 

Itson

Omega
Re: GTG i Umeå?? Finns det inga KS:are i Umeå?

Men du är självklart välkommen till Origo, bättre än att sitta själv! ;)
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Re: GTG i Umeå?? Finns det inga KS:are i Umeå?

RicRob.. Du kan ta samma flyg som jag på onsdag ;)
David.. Min tanke var ju att jag skulle få med mig ngn Umeå boende KS:are såklart. Men tala om var du finns så får vi se om jag passerar där under min Eriksgata :D
Camo00.. I'll be back!.. :cool:
Ltson... Tack för det. Släpper ett kårhus verkligen in trögskallar som inte ens gick ur gymnasiet?
 

Itson

Omega
Re: GTG i Umeå?? Finns det inga KS:are i Umeå?

Scaramanga skrev:
Jag har 15 mil till Umeå.... lite för långt tyvärr

Är du en ursprunglig norrlänning? Alla jag har träffat tycker det inte är något speciellt att åka till IKEA, från Umeå är det 30 mil till närmaste varuhus :lol:. Så, Lycksele, Skellefteå eller Ö-vik?
 

Scaramanga

Patek
2-Faktor
Re: GTG i Umeå?? Finns det inga KS:are i Umeå?

Itson skrev:
Scaramanga skrev:
Jag har 15 mil till Umeå.... lite för långt tyvärr

Är du en ursprunglig norrlänning? Alla jag har träffat tycker det inte är något speciellt att åka till IKEA, från Umeå är det 30 mil till närmaste varuhus :lol:. Så, Lycksele, Skellefteå eller Ö-vik?

Klart jag är infödd, Öviksbo!

Men åka en måndag kväll för lite spontanGTG känns ju..... Vänta ska jag se om jag fixa barnvakt ;)
 

Itson

Omega
Re: GTG i Umeå?? Finns det inga KS:are i Umeå?

RicVin skrev:
Ltson... Tack för det. Släpper ett kårhus verkligen in trögskallar som inte ens gick ur gymnasiet?

När det gäller CL kvällar ramlar allt möjligt pack in ibland. Aldrig sett någon höja ögonbrynet.
 

David

Bödeln
Re: GTG i Umeå?? Finns det inga KS:are i Umeå?

RicVin skrev:
Men tala om var du finns så får vi se om jag passerar där under min Eriksgata :D

Varierar kraftigt, men det är störst chans att stöta ihop med mig i Linköping, Göteborg eller Ystad.
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Jag ger mig INTE! Imorrn går Umeås första KS GTG av stapeln om jag så ska prata klockor med mig själv. Blir det för tråkigt eller om jag inte kommer överens så ligger Kårhuset risigt till... :cool:
 

Itson

Omega
RicVin skrev:
Jag ger mig INTE! Imorrn går Umeås första KS GTG av stapeln om jag så ska prata klockor med mig själv. Blir det för tråkigt eller om jag inte kommer överens så ligger Kårhuset risigt till... :cool:

Var på epp idag (efter plugget pub) och fick reda att någon kår har bokat Origo imorgon så det blir ingen match där, sjuk besvikelse. Jag kommer att finnas på någon sportbar, vet inte riktigt vilken än. Stor chans för Allstar eller lokal. @Guinness verkar vara sugen på en GTG, du får ligga på lite ;)..
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Itson skrev:
RicVin skrev:
Jag ger mig INTE! Imorrn går Umeås första KS GTG av stapeln om jag så ska prata klockor med mig själv. Blir det för tråkigt eller om jag inte kommer överens så ligger Kårhuset risigt till... :cool:

Var på epp idag (efter plugget pub) och fick reda att någon kår har bokat Origo imorgon så det blir ingen match där, sjuk besvikelse. Jag kommer att finnas på någon sportbar, vet inte riktigt vilken än. Stor chans för Allstar eller lokal. @Guinness verkar vara sugen på en GTG, du får ligga på lite ;)..

Skicka ett PM eller skriv här var du sitter så kanske jag dyker upp. Även om inte Hammarby lirar CL den här säsongen heller så kan man ju kolla fotboll ändå.. :cool:
 
Topp