• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

GTG: Jaeger-LeCoultre i Stockholm

Palenkovich

Patek
2-Faktor
Hej,

Det har pratats om att anordna en GTG med speciellt fokus på JLC i JLC-tråden. Tänkte att jag tar tag i det och roddar. Datum är inte satt än utan jag samlar in intresseanmälan först så tar vi det via PM.

Var: Stockholm
När: nu i sommar
Tid: helg alternativt AW

Personer som anmält intresse:
@Lund
@stelah
@Margarinkungen
@Burgundy
@Alarik
@Lalas
@bbits

Allt väl,
Ernesto
Visste väl att det bara var en tidsfråga innan alla andra började ta efter vårt Panerai-specifika mysande.. :cigar:;)

Kul initiativ och hoppas ni får det grymt! :)
 

Alarik

Audemars
2-Faktor
Mitt liv är just nu en mardröm eftersom jag sålde min förra och inte köpt den nya ännu.
Kommer jag bli bannad från Jaeger-tråden nu?
 

Lalas

Cartier
Jag är fortsatt med om jag inte dragit på semester, de flesta jobbar väl ett par veckor till?
 

Cliff

Panerai
2-Faktor
Hej,

Det har pratats om att anordna en GTG med speciellt fokus på JLC i JLC-tråden. Tänkte att jag tar tag i det och roddar. Datum är inte satt än utan jag samlar in intresseanmälan först så tar vi det via PM.

Var: Stockholm
När: nu i sommar
Tid: helg alternativt AW

Personer som anmält intresse:
@Lund
@stelah
@Margarinkungen
@Burgundy
@Alarik
@Lalas
@bbits

Allt väl,
Ernesto
*Host host* nej...jag hade ändå tvättstugan. :D
image.jpeg
 
Topp