• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

GTG - Linköping den 14/1

Jockinho

Patek
2-Faktor
DSC_0210-01.jpeg


DSC_0213-01.jpeg

Riktigt trevlig FC! :)
 

nissehult

Patek
2-Faktor
Tyckte först det var baksidan på FCn. Tänkte fan va dom gjort om sen jag kolla sist, nu måste dom vara riktigt prisvärda. Sen såg jag att det är baksidan på Arnolden :/
I brist på fotoshop så får man ju ta till andra knep för att lura åskådaren ;) FCns baksida var kul, men A&Ss baksida var poesi.
 

bartoldous

Cartier
Var en riktigt trevlig kväll, tack till alla inblandade!

Två Speedy:
IMG_20160114_180910.jpg

Tre dykare i olika prisklasser:
IMG_20160114_211701.jpg


Kvällens mest oväntade var när ägaren till den fina suben till höger började prata om att han var intresserad av en Chronomat..
Nu var jag inte varse om att du druckit så mycket men pratade om en gammal chronomat jag ägt..förövrigt blandar du nog ihopp mig med @TouchingEvil ;)
Förresten ska jag passa på och tacka för en riktigt trevlig GTG hade sååå trevligt, kan inte hålla mig tills nästa gubbs :)
 

Zalath

Panerai
Nu var jag inte varse om att du druckit så mycket men pratade om en gammal chronomat jag ägt..förövrigt blandar du nog ihopp mig med @TouchingEvil ;)
Förresten ska jag passa på och tacka för en riktigt trevlig GTG hade sååå trevligt, kan inte hålla mig tills nästa gubbs :)
Det var helt medvetet för att anspela på den kända bytesviljan, tyckte bara det var ett kul sammanträffande! ;)

Edit: Var inte helt allvarligt menat, alltså.
 

tissoter

Audemars
Bor ju också i närheten och har faktiskt aldrig varit på en GTG, :D trots en jävla massa posts här haha.! Jag vill komma om det blir något snart igen.
 

nissehult

Patek
2-Faktor
Låter bra. Torsdagar passar mig perfekt för då behöver jag inte förhandla om dagis/fritidshämtning med min fru. Men minns jag rätt så var Norrköpingsborna kraftig emot torsdagar och mer för en helg, så jag blir väl nedröstad och får gå in i förhandlingsläge hemma...
 

tissoter

Audemars
Låter bra. Torsdagar passar mig perfekt för då behöver jag inte förhandla om dagis/fritidshämtning med min fru. Men minns jag rätt så var Norrköpingsborna kraftig emot torsdagar och mer för en helg, så jag blir väl nedröstad och får gå in i förhandlingsläge hemma...
Några pilsner kan vi nog få ner :) haha
 

Freddie L

Panerai
Fredag kväll kan ju vara smidigt, krockar inte med helgbokningar och man kan ta lite sovmorgon dan efter.

Uschalingen va ja bli sugen!
 
Topp