• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

GTG - Linköping den 14/1

virrooo

Audemars
2-Faktor
Jag är på. Hörde att @virrooo har för ont om aktiviteter att ta tag i nu.
Vet att du är en fin människa som aldrig skulle säga nej till att fixa för andra. Vill därför på förhand tacka och säga att det är fint av dig att du givet offrar din fritid för att styra ett samkväm i horologins tecken.

Kan inte detta bara övergå till en hyllningstråd av @virrooo ?

Eller bara en tråd där vi uppmanar @virrooo att fixa en GTG?!?

Haha era jävla rumpor!! Jag får väl ta tag i den här skiten då sedan jag numera har "sommarlov"... Det innebär att samtliga deltagare får bjuda min arbetslösa röv på sprit och mat ;) I norrköping tänker vi? Helgdag också antar jag, typ en lördag/fredagkväll?
 

Jacob

”Kiss me im norwegian”
Moderator
Haha era jävla rumpor!! Jag får väl ta tag i den här skiten då sedan jag numera har "sommarlov"... Det innebär att samtliga deltagare får bjuda min arbetslösa röv på sprit och mat ;) I norrköping tänker vi? Helgdag också antar jag, typ en lördag/fredagkväll?
Och lite framförhållning! Fredag 1/7?
 

Cissa

Omega
Haha era jävla rumpor!! Jag får väl ta tag i den här skiten då sedan jag numera har "sommarlov"... Det innebär att samtliga deltagare får bjuda min arbetslösa röv på sprit och mat ;) I norrköping tänker vi? Helgdag också antar jag, typ en lördag/fredagkväll?
Fixa en gtg under v 26 så fixar vi ett jobb åt "din arbetslösa röv". Dvs om vi tjejmedlemmar är välkomna?
 

virrooo

Audemars
2-Faktor
Topp