Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

GTG Lund - nu jäklar...

Diskussion i 'Diskussion' startad av wadbro, 22 januari 2015.

1. wadbro
    Trådstartare

wadbro Stadsbo

Ja, det var ju en gtg på gång i december som rann ut i sanden (i Lomma?) - så nu tänkte jag att vi tar tag i det igen. Here's the deal: jag fixar förfesten, någon tar tag i middagen! Håll i hatten nu kör vi:

När: Lördagen den 28 februari - Alla som kan klockan ska komma
    När: kl 16-17
    Var: Nova Ur & Juvel i Lund (gissa var i stan...)

Under denna timme erbjuder jag mingel, klock och servicesnack o tex rabatt på det mesta i sortimentet, utvalda modeller från ex Gant, Swiss Military Hanova mfl till extra kalasbra KS-pris, Give-aways (fås vid köp och fjäsk!) från T Hillfiger o Boss (asscesoarer) Gant, Casio, Calvin Klein, Tissot, Certina o Seiko.
    Certina kommer även o lämnar ett ex med alla deras modeller (för Sverige) för visning. Calvin Klein skickar ner sin nya automatare för visning första gången, Casios nya Edifice med Bluetooth visas också upp.

Vill du förresten vinna denna under eftermiddagen?
    gshock.jpg
    Då blir det frågesport! En lycklig vinnare kommer att traska hem med en på armen...
    Inte nog G-Shockade..?

Då kanske ni vill vinna denna???

po_80.jpg
    En st Tissot Powermatic 80 på läder är kvällens grand price i samma frågesport. Vinnaren dras av de som kommer med på middagen - o svarat rätt på frågorna så klart!
    (båda bilderna tagna direkt från cybernetet)

Kom inte hungriga, vi skippar snittar o bubbel o går på lördagsgodiset direkt!

För att det inte ska bli som förra gången så boka datumet och säg bara till om du kan, så ni inte två dagar innan kommer på att ni har tvättstugan eller hade biobiljetter som var tvunga att användas just denna lördag. För min egen o butikens del så vill jag ju inte säga till levernatörerna att det ska komma tre pers o hänga...

Ok så långt, eller hur - skulle nu någon kunna ta på sig att fixa en sittning till kvällen så vi kan fortsätta i trevligt sällskap med mat, dricka - och prisutdelning..!

Väl mött/
    Peter

Wboy, Grafton, tissoter och 23 andra gillar detta.
  2. yonsson

yonsson Kikuchiyo Kobra Kai

Från:
    GBG
    Du har verkligen vaknat till liv på sistone. Kul! Bor dock för långt bort och hatar folk, men låter som ett trevligt upplägg!

marconimotet, Callxx, Grafton och 10 andra gillar detta.
  3. Viktor.L

Viktor.L Friends of KS

Trevligt upplägg, när är deadline för anmälan? :)

4. Aquaracer2

Aquaracer2 Groda

Från:
    Skärgården
    Skippa skymfen???

5. wadbro
    Trådstartare

wadbro Stadsbo

Ska vi sätta 5/2 som deadline!

6. Sjobedan

Sjobedan Präst

Från:
    Malmö.
    Attans! Jag är tyvärr uppbokad den dagen och kvällen! :(

7. Kejsaren

Kejsaren Biskop

Från:
    Bjärred
    Jag med. Det har jag varit sedan jag föddes... Fyller dessutom halvjämt.

Skall se om jag kan spendera sista öppettimmen på nova på födelsedagen.

Annars får jag svänga inom din butik en dag.

Sjobedan gillar detta.
  8. Kejsaren

Kejsaren Biskop

Från:
    Bjärred
    Jag fyller år, och får besök av mina svärföräldrar, där svärfar dessutom fyller år på samma dag som jag. De kommer hem från frankrike, så att ställa in lördagsmiggaden är nog inte att räkna med.

Jag hoppar således tyvärr.

Jag var förbi nova ur och juvel idag, är på jakt efter en beater. Fick för miga att du inte var där wadbro stämmer det? Det var två kvinnor där.

9. wadbro
    Trådstartare

wadbro Stadsbo

Updatering;

Eftersom det inte är tillåtet av icke-sponsrade butiker att bjuda in till events via forumet så har timmen i butiken ställt in. Någon som fortfarande vill ha en sittning under kvällen..??!?

10. wadbro
    Trådstartare

wadbro Stadsbo

Jag var förbi nova ur och juvel idag, är på jakt efter en beater. Fick för miga att du inte var där wadbro stämmer det? Det var två kvinnor där.[/quote]

Tyvärr lyckades du pricka in min lediga dag. (Jobbar istortsett bara mån-fre!)

Kejsaren gillar detta.
  11. jabla

jabla Förgöraren

Från:
    Helsingborg
    Tråkigt, då avstår jag. Skall försöka komma ihåg butiken om jag har vägarna förbi.

12. Kejsaren

Kejsaren Biskop

Från:
    Bjärred
    Jag skall leta upp dig, var så säker... ;)

13. MalmöKlockarn

MalmöKlockarn Bonde

Från:
    Malmö
    Lite sur blir man nu när jag har klockstopp (vi får se hur länge det håller:) ) tills man har full lön igen (jäkla barn :p ).

Kommer dock gärna och hälsar (och tjuvkikar) om man får det?:)

14. Viktor.L

Viktor.L Friends of KS

Bumpar lite här :). Förstod att denna rann ut i sanden på grund utav upplägget etc. etc.
    Men ska vi försöka styra upp en vanlig GTG i Lund nu i vår? :)

15. Bingoraalf

Bingoraalf Biskop

Från:
    Malmö

I'm game, det är inte så långt för mig till Lund ;)

16. Viktor.L

Viktor.L Friends of KS

Härligt, vi avvaktar och ser om lite svar kommer in så drar vi ihopa det i en separat konversationstråd :)

17. Depp-Erik

Depp-Erik Stadsbo

Dyker gärna upp!!

18. Sgt Hal

Sgt Hal Bonde

Från:
    Skåne
    Räcker upp intressehanden.

19. Viktor.L

Viktor.L Friends of KS

Ni som sagt att ni är intresserade nu, är ni intresserade om några veckor eller något tidigare? Mest så vi kan försöka hitta något datum :)

20. paradis

paradis Friends of KS

Från:
    Malmö
    Är det inte bättre om några veckor, så att fler kan planera in kvällen ? Skriv ett gärna datum ............:)

jabla gillar detta.
  21. Depp-Erik

Depp-Erik Stadsbo

Som student så åker jag ifrån Lund i början av juni så innan dess gärna :)

22. Anden

Anden Friends of KS

Från:
    Lund
    Absolut intresserad.

23. JaTack

JaTack Friends of KS

Kul att det finns intresse :)
    Jag kan alla helger utom den sista i Maj!

Mårtenssons ur Brookfield