• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

GTG Lund

WBergdahl

Panerai
Hallå alla sköningar!
Vet att det finns trådar om många andra städer som styr upp olika GTG och det skog mig att Lund inte har någon tråd...
Jag tycker att det skulle vara kul om det styrdes upp en träff med lite bira, eller en utgång på nation med ett fett förkrök, för folk som hänger här och bor i Lund!

Tråden är med andra ord till för att kolla om intresset finns för en GTG! Så alla lundensare eller folk som bara bor här, är ni taggade?!
 

wadbro

Cartier
2-Faktor
Uppvuxen i Lund, bor nu 7 mil norrut men jobbar fortfarande i stan! Kul om det kunde bli nått, men nationslivet är lämnat och studentleget klippt för många år sen... så trevlig lokal istället för min del!
 

Kejsaren

Audemars
2-Faktor
Jag föreslår den 27 mars. Kl 17:30, så man kan ta det direkt efter jobb ca. En måndag, inte en fredag?
Funkar det kan jag skaffa en pm-grupp.
 

DrFlex

Cartier
Jag är klart sugen på att vara med på en Gtg! Bor i Malmö så att ta mig till Lund är inga problem!
Som fler har sagt så om datum passar så är jag på. Kan även mitt i veckan.
 
Topp