• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

GTG Mälardalen?

Slänger ut en liten trevare för att kolla intresset för en gtg i Västerås den 14:e september. Öl, fika, klämma klockor, Nymans besök????
Vet att det finns några stycken från trakterna här på forumet så vad säger ni?
PM eller svara direkt i tråden.

/Tobbe
 

Snårtas

Rolex
Det vet du, jag är på! Och med Mälardalen så menar vi "Mälarens Pärla", eller hur?!


Sent from my iPad using Tapatalk HD
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Skulle kunna funka, en tidig eftermiddagsträff med tillhörande massinvasion hos Nymans låter trevligt.
Måste ju få klämma på din Pan. ;)
 

Snårtas

Rolex
Nu tycker jag vi Västmanlänningar (och andra länsgrannar) måste lägga manken till vad det gäller den sociala sidan! Nog är vi fler än 4 Klocksnackare i Västerås med omnejd?




Sent from my iPad using Tapatalk HD
 

M021

Rolex
2-Faktor
Kan tyvärr ej ansluta, trist, åker i tid och otid hem till Västerås men där är jag på bröllop i en annan tidzon. Ni får hälsa folket på nymans från mig också..!

Vad sägs om ett en eventuell klock/hockey lördag under hösten/våren? Har inte spelschemat i dagsläget men en lördag, nymans stänger 15:00, match 16:00, så kan man flyga hem över helgen!
 

Snårtas

Rolex
VIK-DIF fredag 20 sept. Givet! Men man törs ju knappt säga att man håller på DIF i i Gurkstan...


Sent from my iPad using Tapatalk HD
 
  • Like
Reactions: BME

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Då får vi väl undvika ämnet hockey den 14:e.;)
Beträffande tiderna och upplägget. Trodde först en träff med avslutning på Nymans dvs slut 15:00 men ni kanske skissar på något annat upplägg???? Måste ju samordna med regeringen här hemma.:blackeye:
 

Snårtas

Rolex
Mer detaljer kommer i PM till deltagarna närmare den 14:e. Men start runt kl 14 i Centrum och sen finns det väl ingen bortre gräns för de som är hugade :)


Sent from my iPad using Tapatalk HD
 
Topp