• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

GTG med Bondfilm, Stockholm, söndag 1 nov.

P

Philippe Stern

Guest
Jag har bokat tio biljetter till nya James Bond-filmen Spectre på söndag (1 november). Tänkte se om det fanns intresse från nio glada KS-själar att hänga på. Vi ses då för ett mini-GTG kl 15 (nära Stureplan) med lite champagne (ev öl för någon barbar) samt lite tilltugg. Pris: 200 kr inkl biobiljett, champagne/öl samt tilltugg. Detta är givetvis självkostnadspris. Filmen startar kl 17 och slutar ca 19:30. Biografen ligger nära Stureplan.

Anmäla sker via PM till mig. Jag meddelar här när/om det är fullt och vilka som kom med. Plats och alla detaljer meddelas via PM till alla som kommer med. De som får plats måste betala i förskott via Swish för att säkra sin plats.

spectre1208141280jpg-398894_1280w.jpg


PS. Om det blir många anmäler sig så kan det löna sig att skriva en motiviering i sitt anmälnings-pm varför just Du ska ha en plats.
PS 2. Spencer, don't waste your time.
 

Jerico

Frank Andersson
2-Faktor
Sorry PS. Ska på sista Gnaget matchen i Örebro på lördagen och har därmed använt upp min "egen tid" för helgen...
 

hook

Prince Philip
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Såg den igår och den är verkligen så bra som kritikerna påstår.
En del kända karaktärer som sätter extra kant på tillställningen.
 
  • Like
Reactions: JLW

Ernesto

Patek
2-Faktor
Den var riktigt bra igår! Extra kul för oss klocknördar att det är en del fokus på klockorna.

Kul initiativ PS!
 

Heloisa

Breitling
Balle riktigt bra initiativ. Du är verkligen på. Nu vill inte jag vara den som är den men jag såg filmen i onsdags givetvis med Spencer...-:) Sånt som lätt händer om man är kund i den azurblå banken. Så det ser ut som om vi får skjuta på vårt lilla rendezvous.
Trevlig weekend
Din Heloisa
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Jag har bokat tio biljetter till nya James Bond-filmen Spectre på söndag (1 november). Tänkte se om det fanns intresse från nio glada KS-själar att hänga på. Vi ses då för ett mini-GTG kl 15 (nära Stureplan) med lite champagne (ev öl för någon barbar) samt lite tilltugg. Pris: 200 kr inkl biobiljett, champagne/öl samt tilltugg. Detta är givetvis självkostnadspris. Filmen startar kl 17 och slutar ca 19:30. Biografen ligger nära Stureplan.

Anmäla sker via PM till mig. Jag meddelar här när/om det är fullt och vilka som kom med. Plats och alla detaljer meddelas via PM till alla som kommer med. De som får plats måste betala i förskott via Swish för att säkra sin plats.

spectre1208141280jpg-398894_1280w.jpg


PS. Om det blir många anmäler sig så kan det löna sig att skriva en motiviering i sitt anmälnings-pm varför just Du ska ha en plats.
PS 2. Spencer, don't waste your time.


Trevligt initiativ Phille, synd att man bor för långt ifrån bara, hoppas ni för en trevlig kväll med både film och mini-GTG.
 
  • Like
Reactions: Ako

Merlin

Vacheron
2-Faktor
Vad sägs om att du läser mitt första inlägg, längst upp, och tolkar vidare...
Att man ens kan få för sig att min andra kommentar låter "sur". Suck.
Trevlig helg!
Jag tolkade ditt andra inlägg men ta det som så att jag feltolkade dig.
Lessen om jag har förstört din helg.
Puss & Kram ;)
 
P

Philippe Stern

Guest
INSTÄLLT! För få anmälda. Var väl för tight inpå. Alla toffelhjältarna hann inte fjäska för sin damer i tid så de kunde få "ledigt". Fan, nu måste jag dricka upp fyra flaskor champagne själv. Får väl börja redan ikväll. Biobiljetterna gick att avboka senast idag. Tack till ni som allmälde er. Ni har redan fått avboknings-PM. Ni andra, vi ses på julfesten, töntar.
 
Topp