• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

GTG Södermalm - den enda livetråden

Ernesto

Patek
2-Faktor
VA FAN È ERNIE!? Han skapar en livetråd men försvinner :D


Tänk att det skall vara så jävla svårt och starta en GTG här i DALARNA! Är ju så sjukt roligt att samla lite folk ta någon pilsner snacka lite skit, kolla och klämma på varandras klockor osv.

Haha Affe, jag är här!!! Bjuder på lite vristskott för din skull min vän!


image.jpg
image.jpg
image.jpg
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Tack för snabb GTG! Så snabb att jag höll på att glömma min väska, samt att jag tog en springnota :) Kan någon vänlig själ pynta för en Falcon och en cheezeburgare? Helt allvarligt, släng iväg ett PM så fixar jag betalningen. Vore superbussigt!

20140402_184733.jpg
 

k0ltrasten

The Bird
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Tack för snabb GTG! Så snabb att jag höll på att glömma min väska, samt att jag tog en springnota :) Kan någon vänlig själ pynta för en Falcon och en cheezeburgare? Helt allvarligt, släng iväg ett PM så fixar jag betalningen. Vore superbussigt!


Så gör du ju varje gång, det får du ta o sluta med! ;):cool:
 

k0ltrasten

The Bird
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Ser trevligt ut gubbar, synd man missar... En annan får knega istället!
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Ser ruskigt kul ut grabbar! Tänk att G som i gemenskap kan vara så kul! Härligt att ni levererar med bilder :cigar: så man blir ännu mer avundsjuk på att ha Gtgn i Dalarna. Bra jobbat boys!
 
Topp